Martie 2023 reprezintă un nou început pentru Apivita în România. De anul acesta, Grupul PUIG, producătorul brandului Apivita, a acordat distribuția exclusivă a mărcii în România, companiei ND MEDHEALTH.
Povestea Apivita merge mai departe cu multe noutăți și inovații. Portofoliul brandului se îmbogățește cu formule de ultimă oră, care potențează ingredientele sale naturale, originare de pe meleagurile mitice ale Greciei.
Printre cele mai apreciate produse Apivita se numără gama EXPRESS BEAUTY, de măști cu ingrediente naturale, adaptate fiecărui tip de ten. De la curățare și hidratare zilnică la fermitate facială și anti-îmbătrânire, formulele naturale, dar inovatoare tratează delicat pielea, lăsând-o luminoasă și sănătoasă.
Afine, măsline, dovleac, rodie, portocală, roșcove… Toți nutrienții proaspeți și sănătoși din „dieta mediteraneană“ asociați cu produsele apicole lucrează în sinergie pentru a crea produse eficiente de îngrijire. Un meniu à la carte pentru o frumusețe radiantă. Opțiunile sunt variate! În fiecare săptămănă, poți include în rutina ta una dintre cele 18 măști de față, 3 măști de tipul sheet mask și 2 variante de măști de păr. Totul pentru o rețetă personalizată adaptată nevoilor fiecăreia dintre noi.
Colecția EXPRESS BEAUTY vine ca formă de prezentare în monodoze, astfel încât să creeze variație și să te poți bucura în fiecare săptămână de altă rutină de frumusețe. Și mai ales pentru ca tu să ai posibilitatea să te bucuri de toate ingredientele benefice dedicate îngrijirii tale faciale. Măștile de față cu utilizare unică de la Apivita sunt primul pas pe care îl poți face către universul plin de savoare al brandului.
Toate măștile și scruburile de față sunt create special pentru a acoperi toate nevoile de bază ale tenului și au până la 98% ingrediente de origine naturală. Măștile Apivita Express Beauty se adresează tuturor, deoarece fiecare tratament răspunde unei probleme specifice.
Înființată în Atena în 1979 de un tânăr cuplu de farmaciști, Apivita („Viața albinei”) este o organizație responsabilă care oferă soluții de îngrijire naturale și eficiente pentru ten, păr și corp, derivate din ingrediente apicole super-potente și plante din flora grecească.
În inima Mării Mediterane, teritoriul grecesc oferă o biodiversitate excepțională, care timp de milioane de ani a fost conturată și susținută prin polenizare, de către comunitatea prolifică de albine. Acolo, natura este înzestrată cu infinite proprietăți de rezistență. Într-adevăr, pentru a supraviețui în acest ținut sudic, vegetația nativă dezvoltă concentrații mari de molecule bioactive care sporesc rezistența, susțin regenerarea și oferă o valoare biologică de neegalat. În același timp, acest ecosistem puternic și nealterat oferă microcosmosului albinelor un refugiu unic în care să producă cele mai pure nectare active, recunoscute ca unele dintre cele mai eficiente substanțe de protecție, nutriție și revitalizare din lume.
Apivita se aprovizionează cu ingrediente locale. Cultivarea și recoltarea materiilor prime se face din plantații regenerabile, întotdeauna trasabile, si se realizează folosind tehnici etice, cu o amprentă redusă de carbon. Produsele nu sunt testate pe animale și toate ambalajele sunt reciclabile și/sau reciclate. Pentru a-și susține angajamentele, brandul s-a alăturat unei puternice rețele oficiale. APIVITA este prima și singura companie grecească care a obținut în 2017 certificarea B Corp datorită numeroaselor acțiuni ecologice și sociale: un sediu central cu clădiri bioclimatice, care funcționează din surse de energie 100% regenerabile; procese de producție sustenabile; o bună organizare a resurselor de apă și energie; reducerea risipei pentru a diminua impactul asupra mediului.
Întrucât albinele joacă un rol major în menținerea biodiversității, Apivita încurajează practicile de apicultura sustenabilă. Brandul recoltează doar 40% din producția stupilor săi, lăsând disponibil 60%, ceea ce este mai mult decât suficient pentru supraviețuirea albinelor și reînnoirea corespunzătoare a resurselor acestora. Apivita intervine doar cu utilizarea uleiurilor esențiale și a extractelor naturale, întrucât producerea ingredientelor apicole se desfășoară fără pesticide, antibiotice sau reziduuri chimice. Brandul este asociat cu apicultori locali care împărtășesc aceleași valori.
Pentru a-și perpetua angajamentele, APIVITA investește enorm în educarea tinerelor generații cu privire la importanța albinelor și rolul acestora în protecția Naturii și Umanității. Din acest motiv, de la începutul anului 2021, Apivita s-a alăturat rețelei “1% pentru Planetă”, oferind 1% din vânzările unor selecții de produse din magazinul Experience Store din Atena și din e-shop-ul propriu către o organizație globală, care se implica în protejarea albinelor și a biodiversității.
Respectând procurarea sustenabilă a materialelor necesare, stăpânind cele mai sigure procese de extracție și urmărind cea mai transparentă trasabilitate, Apivita aplică metode de cosmetologie „verde” de ultima generație pentru a crea formule naturale de până la 100%, cu eficacitate dovedită stiințific.
Cu o experiență de peste 40 de ani în formule ce combină propolisul, mierea, ceara de albine și lăptișorul de matcă, cu extracte din plante și uleiuri esențiale organice, Apivita surprinde și întruchipează expertiza, pasiunea și angajamentul său în fiecare dintre produsele sale, dezlănțuind adevărata frumusețe în lume.
ND MEDHEALTH este o companie farmaceutică cu o gamă completă de servicii menite să faciliteze accesul brandurilor de sănătate și frumusețe pe piața românească construită acum 13 ani de către CEO & Fondator Nikolaos Kotzias. Portofoliul ND MEDHEALTH este format din branduri și produse inovatoare, susținute de studii și certificări internaționale, destinate sănătății, frumuseții și unui stil de viață echilibrat: Uriage, Apivita, Isdin, Eva Intima, Imunicor, Dr Biom, Puressentiel, Aspecton, Hedelix, Chlorhexil, Luxurious Dental Care, Novo C Vitamina C Lipozomală și D3Fix). ND MEHEALTH are o distribuție națională în peste 1500 de farmacii, o echipă formată din 47 de angajați și o cifră de afaceri înregistrată în 2022 de 7,1 milioane de euro.
PPC a avut o performanță solidă și în trimestrul al treilea, continuând tendința pozitivă din cele două trimestre anterioare. În…
Euforia Retreat & Spa a înregistrat în lunile de vară un grad de ocupare în medie de 80%, față de…
După o investiție de 2,5 milioane de euro, Ecletico Villa, un boutique hotel de patru stele, se lansează în centrul…
Edenred, în colaborare cu Organizația Patronală a Hotelurilor și Restaurantelor din România (HORA), lansează “Țara lui Mai Bine”, primul proiect…
Fondatorii ar trebui să se concentreze pe obținerea de venituri, mai degrabă decât pe creșterea cu orice preț și ar…
Agridrone România, un start-up specializat în distribuția și consilierea pentru achiziția dronelor agricole, anunță cu mândrie că a fost desemnat…