Apetitul pentru networking de calitate, în creștere
Reading Time: 2 minuteBNI România, creștere cu 25% a cifrei de afaceri bazate pe recomandările schimbate între membrii rețelei, până la 8 milioane de euro, în 2018
Manuela Voicilă, director național BNI România: ”Trăim o perioadă de schimbări rapide, în care afacerile devin tot mai globale, și care oferă numeroase oportunități”
Rețeaua internațională de bussiness networking BNI celebrează zilele acestea Săptămâna Internațională a Networkingului, o inițiativă lansată în SUA acum mai bine de 12 ani ce își propune să aducă în centrul atenției comunități de lideri care produc o schimbare în bine în lumea în care trăim.
Pe 7 februarie BNI România va găzdui, la Athenee Palace Hilton, cel mai mare eveniment de networking al începutului de an, cu tema ”Oportunități 2019: creștem afaceri, dezvoltăm comunități”. Reprezentanti ai unor prestigioase organizații internaționale de networking (Amcham, JCI), lideri ai unor comunități locale de antreprenori (BIZ), creatori de comunități care ne inspiră să facem bine și să trăim frumos și autentic (ATCA, Yoga City, Taste Romania, Acorns) vor vorbi despre ce înseamnă să fii parte a unei comunități, despre relații solide, despre încredere și transfer de know-how, despre cum poate crește comunitatea de antreprenori din România într-o perioadă marcată de provocări dar și de oportunități. BNI își propune să încurajeze o conversație amplă pe toate aceste subiecte și să fie un catalizator al dezvoltării antreprenoriatului românesc pe baze solide și sănătoase.
În anul 2018, cele peste 5.900 de recomandări de business transmise între membrii BNI România au generat o cifră de afaceri de 8.1 milioane de euro, în creștere cu aproape 25% față de anul precedent, ceea ce demonstrează că apetitul pentru networking în rândul oamenilor de afaceri din România este tot mai mare, că relaționarea și apartenența la o comunitate reprezintă puncte de interes tot mai importante pentru antreprenorii români. Pentru 2019, BNI România, își propune să crească această comunitate și să se extindă în cât mai multe orașe din țară.
”Dincolo de accesul la o platformă internațională de networking, care și-a dovedit eficiența în cei peste 30 de ani de activitate, BNI înseamnă și oportunități reale de dezvoltare pentru membrii noștri prin programele complexe de training pe care le oferim în cadrul pachetelor de membership. Trăim o perioadă de schimbări rapide, în care afacerile devin tot mai globale, și care oferă numeroase oportunități: dacă ai viziune de business, dacă îți stabilești obiective pragmatice, dacă acumulezi suficiente cunoștințe și dacă ești destul de agil, mediul antreprenorial din România oferă un potențial enorm de creștere. Iar noi, în BNI, tocmai asta ne propunem să facem: să le deschidem membrilor noștri perspectiva unei lumi pline de oportunități și să îi sprijinim să își atingă potențialul, fiind parte a unei comunități puternice și vizionare”, a declarat Manuela Voicilă, Director Național BNI România.
BNI România este membră a rețelei globale BNI, o comunitate de business networking care a pornit acum mai bine de 30 ani din SUA, cu peste 247 000 membrii la nivel mondial în prezent, care au generat doar în ultimele 12 luni afaceri din recomandări în valoare de 15.5 miliarde de dolari. BNI România are aproape 250 de membri în 10 grupuri din București și Cluj și alte grupuri în formare în Prahova, Brașov și Ilfov.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz