Marketing

Apa minerală Zizin are o nouă imagine de brand  

Reading Time: < 1 minut

Zizin se lansează cu o nouă imagine de brand și o repoziționare, comunicate printr-o campanie integrată. Elementele cheie care definesc noua direcție de packaging sunt reprezentate, pe lângă formele noi de recipiente PET, de o dublă etichetare ce prezintă un concept vizual inedit, unic în categoria apelor îmbuteliate. Excepție fac SKU-urile 5, 10 și 19 litri. 

Website-ul www.zizin.ro a fost, de asemenea, relansat într-o nouă structură, grafică și de conținut

Noua campanie include trei execuții TV,  și a fost dezvoltată de Propaganda, noul partener de comunicare al Zizin. Campania mai include și o componentă de Social Media și una de digital.

Partener în procesul de rebranding a fost agenția Brand New, care semnează noua imagine a brandului și noul packaging, iar componenta de media este semnată de agenția Initiative Media.

Echipele care au dezvoltat acest proiect:

Zizin: Laura Lazăr (CEO), Laurențiu Lazăr (President of the Board), Andreea Teodorescu (Consultant Marketing), Mihai Pârvulescu (Marketing Specialist), Georgiana Forsea (Marketing & PR Specialist), Roxana Ola (Marketing Assistant).

Propaganda: Costin Milu și Cătălin Manciuc (Group Creative Directors), Adrian Marciu (Art Director), Mădălina Râpeanu (Strategic Planner), Bogdan Ivașcu (Group Account Director), Andreea Racoceanu (Account Manager), Marcela Moldovan (AV Director).

Brand New: Vlad Bojan (Senior Graphic Designer), Cristina Hanciarec (DTP), Ionela Stoica (Senior Account Executive), Mădălina Oanță (Branding Director).

Initiative Media: Ruxandra Ștefan (Strategy & Planning Director), Anca Tănase (Head of Unit & Account Director), Ioana Urechescu (Junior Media Planner) și Corina Burlan (Senior Researcher). 

Loredana Sandulescu

Recent Posts

Spațiu dedicat monitorizării și înțelegerii alegerilor, deschis în București

În premieră pentru România, Code for Romania inaugurează un spațiu fizic dedicat monitorizării și înțelegerii alegerilor prezidențiale și parlamentare. „Elections…

o oră ago

O fabrică de baterii se va construi la Oradea cu tehnologie Lockheed Martin

Lockheed Martin și compania românească Sinteza S.A. au semnat astăzi o scrisoare de intenție pentru licențierea producției de electrolit negativ…

9 ore ago

„Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al grupului DIGI

Grupul DIGI a demarat campania „Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al companiei, derulat în colaborare cu Asociația…

15 ore ago

Jason Silva: Viitorul e cibernetic și psihedelic

Jason Silva este speaker, futurist, storyteller și realizator de film, dar cel mai cunoscut este pentru rolul de prezentator al…

15 ore ago

Românii și-ar cumpăra pompe de căldură dacă statul ar acorda subvenții

Mai mult de un sfert (27,51%) dintre respondenții unui sondaj realizat la solicitarea Ariston România plănuiesc să achiziționeze o pompă…

16 ore ago

Cifră de afaceri de 3,57 mld. $ pentru Rompetrol Rafinare în primele nouă luni din 2024

Rompetrol Rafinare, companie membră a Grupului KMG International (Rompetrol), a înregistrat, în primele 9 luni din 2024, o cifră de…

16 ore ago