Apa minerală Zizin are o nouă imagine de brand
Reading Time: < 1 minutZizin se lansează cu o nouă imagine de brand și o repoziționare, comunicate printr-o campanie integrată. Elementele cheie care definesc noua direcție de packaging sunt reprezentate, pe lângă formele noi de recipiente PET, de o dublă etichetare ce prezintă un concept vizual inedit, unic în categoria apelor îmbuteliate. Excepție fac SKU-urile 5, 10 și 19 litri.
Website-ul www.zizin.ro a fost, de asemenea, relansat într-o nouă structură, grafică și de conținut
Noua campanie include trei execuții TV, și a fost dezvoltată de Propaganda, noul partener de comunicare al Zizin. Campania mai include și o componentă de Social Media și una de digital.Partener în procesul de rebranding a fost agenția Brand New, care semnează noua imagine a brandului și noul packaging, iar componenta de media este semnată de agenția Initiative Media.
Echipele care au dezvoltat acest proiect:
Zizin: Laura Lazăr (CEO), Laurențiu Lazăr (President of the Board), Andreea Teodorescu (Consultant Marketing), Mihai Pârvulescu (Marketing Specialist), Georgiana Forsea (Marketing & PR Specialist), Roxana Ola (Marketing Assistant).
Propaganda: Costin Milu și Cătălin Manciuc (Group Creative Directors), Adrian Marciu (Art Director), Mădălina Râpeanu (Strategic Planner), Bogdan Ivașcu (Group Account Director), Andreea Racoceanu (Account Manager), Marcela Moldovan (AV Director).
Brand New: Vlad Bojan (Senior Graphic Designer), Cristina Hanciarec (DTP), Ionela Stoica (Senior Account Executive), Mădălina Oanță (Branding Director).
Initiative Media: Ruxandra Ștefan (Strategy & Planning Director), Anca Tănase (Head of Unit & Account Director), Ioana Urechescu (Junior Media Planner) și Corina Burlan (Senior Researcher).
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz