Stiri

Aoro devine Notino

Reading Time: 4 minute

Retailerul online specializat în produse de frumusețe Aoro începe un amplu proces de relansare pe piața din România, la finalul căruia va prelua denumirea Notino, grupul internațional de care aparține.

Primul pas este că, începând cu data de 9 mai, devine Aoro by Notino și peste câteva luni își va schimba denumirea complet în Notino. Schimbarea are rolul de a-i informa pe români că Aoro face parte din grupul internațional Notino, cel mai mare retailer online specializat în produse de frumusețe din Europa, prezent în 16 țări (unele dintre cele mai importante de pe continent, plus Marea Britanie și SUA), și premiat în mod repetat în mai multe țări din Europa Centrală și de Est ca fiind cel mai bun magazin online.

La conducerea activităților de marketing și comunicare ale grupului internațional se află, începând cu 1 martie 2017, expertul român în comunicare Gabriela Lungu, cu funcția de Global Chief Marketing Officer.

„Notino are planuri foarte ambițioase pentru viitor; suntem în plin proces global de rebranding și ne vom lansa pe noi piețe anul acesta. Este momentul perfect pentru intensificarea activităților de marketing și ridicarea lor la un nivel superior. Ne bazăm pe expertiza internațională a Gabrielei, pe rezultatele pe care știe să le obțină prin creativitate și integrare între diversele discipline ale comunicării, pe experiența ei în leadership; ADN-ul ei de antreprenor se potrivește perfect cu cel al companiei noastre. Acestea sunt elemente care ne vor ajuta foarte mult în perioada care urmează, atât pentru Notino la nivel global, cât și pentru Aoro by Notino în România”, a declarat Michal Zámec, fondator și CEO Notino.

Grupul Notino a fost fondat în 2004 de către antreprenorul de origine cehă Michal Zámec, considerat unul dintre cei mai vizionari oameni de afaceri ai mediului online din Cehia; Zámec are 34 de ani și este activ implicat în conducerea firmei, ca CEO. Sediul logistic global al companiei se află în capitala tehnologică a Cehiei, Brno, iar firma are birouri în mai multe țări. Cifra de afaceri a grupului Notino în 2016 a fost de 220 de milioane de euro.

Compania este prezentă în 14 țări din Europa (Franța, Italia, Germania, Austria, Spania, Portugalia, Polonia, Cehia, Slovacia, Slovenia, Ucraina, Ungaria, Bulgaria, si România) precum și în SUA și Marea Britanie, și are în plan extinderea în peste cinci noi piețe până la finalul acestui an. În urmă cu două luni, grupul a achiziționat unul dintre cei mai vechi retaileri tradiționali specializați în produse de frumusețe din Germania, compania Mussler, cu sediul în Stuttgart și experiență de peste 80 de ani pe piață.

De la lansarea sa, grupul a activat în diversele piețe sub mai multe denumiri (de exemplu aoro.ro în Romania, sau parfums.cz în Cehia). La finalul anului trecut managementul grupului a decis să integreze toate operațiunile sale sub un singur nume: Notino.

„Obiectivul meu este să transform Notino într-un brand care să inspire, nu doar să ajute, un brand cu scop mai înalt, social, care să aibă un rol în viața consumatorilor noștri și o conexiune cu aceștia dincolo de doar beneficiile produselor noastre sau funcționalitatea serviciilor pe care le oferim. Sunt mândră să fiu în România între conaționalii mei pentru începerea procesului de rebranding al Aoro în Notino; este doar un prim pas, avem mult mai mulți de făcut în perioada care vine, dar puteți să vă așteptați la surprize plăcute în viitor”, a declarat Gabriela Lungu, Global Chief Marketing Officer, Notino.

Notino, în cifre:

Notino are peste 1.000 de angajați în cele 16 țări în care activează și a avut o cifră de afaceri de 220 milioane de euro în 2016.

Circa jumătate de milion de vizite zilnic în magazinele online

Peste 4 milioane de consumatori activi în întreaga lume

Livrări către peste 400 de milioane de oameni din Europa și peste 350 de milioane de oameni din SUA

8 magazine fizice și altele în curs de lansare

Aproximativ 60.000 de parfumuri, produse cosmetice și produse de îngrijire originale, de cea mai bună calitate, mereu pe stoc (55.000 pentru Romania)

10.000 de metri pătrați de spațiu logistic și de depozitare.

În România, Aoro s-a lansat în 2009 și până în prezent a reușit să fidelizeze peste jumătate de milion de clienți. În 2016, a avut o cifră de afaceri de peste 18 milioane de euro, cu peste 15% în plus față de 2015, iar compania este în continuă creștere.

În România, începând cu luna mai, NOTINO a încheiat un parteneriat cu www.coletaria.ro; clienții pot opta de acum pentru livrarea pachetelor acasă sau ridicarea lor de la unul dintre punctele de pick-up puse la dispoziție de către Coletăria. În plus, până la 31 mai 2017, Aoro by Notino oferă livrare gratuită tuturor clienților săi – un cadou de bun găsit din partea Notino. Pentru a beneficia de această gratuitate, clienții pot introduce codul „salutnotino” în rubrica special destinată pe site, atunci când optează să vizualizeze coșul de cumpărături.

Loredana Sandulescu

Recent Posts

„Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al grupului DIGI

Grupul DIGI a demarat campania „Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al companiei, derulat în colaborare cu Asociația…

3 ore ago

Jason Silva: Viitorul e cibernetic și psihedelic

Jason Silva este speaker, futurist, storyteller și realizator de film, dar cel mai cunoscut este pentru rolul de prezentator al…

3 ore ago

Românii și-ar cumpăra pompe de căldură dacă statul ar acorda subvenții

Mai mult de un sfert (27,51%) dintre respondenții unui sondaj realizat la solicitarea Ariston România plănuiesc să achiziționeze o pompă…

4 ore ago

Cifră de afaceri de 3,57 mld. $ pentru Rompetrol Rafinare în primele nouă luni din 2024

Rompetrol Rafinare, companie membră a Grupului KMG International (Rompetrol), a înregistrat, în primele 9 luni din 2024, o cifră de…

4 ore ago

Delgaz Grid primește 200 de milioane de euro de la BEI pentru modernizarea rețelei

Banca Europeană de Investiții (BEI) acordă un împrumut de 200 de milioane de euro distribuitorului român de energie Delgaz Grid…

4 ore ago

Magda Costache, Sezamo: Supermarketul online al viitorului

Cu o carieră de peste 19 ani în finance, Magda Costache este, din septembrie, noul CEO interimar Sezamo, supermarketul online…

4 ore ago