Stiri

Sergiana Grup: Antreprenorii care au pus Poiana Mărului pe harta gustului

22 dec. 2022 3 min

Sergiana Grup: Antreprenorii care au pus Poiana Mărului pe harta gustului

Reading Time: 3 minute

Sergiana Grup este un brand românesc care s-a consolidat pornind de la o afacere de familie lansată la începutul anilor ’90. Companiile integrate operează în diverse domenii, de la cultura plantelor cerealiere şi producerea de furaje, continuând cu creşterea animalelor, abatorizarea, procesarea cărnii, reţele de magazine şi distribuţie, restaurante şi organizarea de evenimente, principala activitate şi nucleul de dezvoltare fiind producţia de carne şi preparate din carne.

Prin misiunea asumată, Sergiana valorifică tradiţii ocupaţionale ale Ţării Bârsei şi Ţării Făgăraşului. Mai mult, priceperea măcelarilor şi a crescătorilor de vite reprezintă în viziunea Sergiana bunuri patrimoniale, pe care le-a potenţat prin investiţii masive în tehnologie şi resursa umană, consolidând astfel un concept de calitate ce stă la baza întregii activităţi a Grupului. Distincţiile şi premiile, atât naţionale, cât şi internaţionale, dobândite de marca Sergiana Poiana Mărului, de diverse companii din Grup, sau mai nou chiar de această structură în integralitatea sa, sunt elocvente în acest sens după aproape 30 de ani de activitate.

Produsele Sergiana Poiana Mărului poartă din 2006 denumirea de Bunătăţuri din Ardeal, iar evoluţia relaţiei dintre brand şi consumatori susţine constant acest aspect. Portofoliul este structurat pe 10 game de produse şi include peste 170 de preparate. Dintre acestea, 8 sunt mărci înregistrate în catalogul naţional de profil, cele mai multe dintre acestea fiind preparate crud-uscate. Sergiana a dezvoltat această categorie marcând-o cu accente zonale distinctive în ceea ce priveşte utilizarea condimentelor şi alternanţa modalităţilor de afumare, zvântare şi uscare. Aşa se identifică preparatele din gama “Produse Tradiţionale Poiana Mărului – Preparate după reţetele Mamei Leti”. În fiecare zi, întâlnirea dintre consumatori şi Bunătăţuri este facilitată de reţelele proprii de magazine şi distribuţie. Reţeaua comercială include 54 de puncte de desfacere răspândite în 10 judeţe şi municipiul Bucureşti, iar dacă produsele sunt numite Bunătăţuri, magazinele sunt numite Prăvălii. Asta ca o subliniere a filonului tradiţional care stă la baza conceptului Sergiana.

În industria ospitalităţii, Sergiana Grup se exprimă prin 11 locaţii. Toate susţin filonul bucătăriei tradiţionale, însă fiecare are câteva particularităţi care îi conturează personalitatea. O privire asupra extinderii în timp a reţelei hireca atestă atât perseverenţa, cât şi expertiza managerială în această direcţie: Ceasu’ Rău ( 1999 ), Restaurant Sergiana ( 2003 ) – cu extensii în mallurile din Coresi Shopping Resort (2015) şi AFI Braşov (2020) – Casa Tudor (2003), Nec’s (2006), Centrul de evenimente Sergiana Center (2009), La Mama Leti (Poiana Mărului, 2015), Sub Cetate (Râşnov, 2018), Stâna Turistică ( Poiana Braşov, 2019 ) şi Calul Bălan ( Neptun, 2022).

Casa Tudor salon Casa Mare

Inaugurat în 2003, Casa Tudor s-a impus repede în atenţia publicului. Dar este imposibil să vorbeşti despre Casa Tudor fără a pune accent pe actualitate. Asta pentru că  2015 a însemnat o metarmofoză profundă în ceea ce priveşte locaţia. Arhitecţii au reinterpretat în spiritul zilei teme tradiţionale, iar dincolo de spectacolul volumelor şi al texturilor, chiar la prima întâlnire, atmosfera prietenoasă îţi dă sentimentul unei reveniri. Bucătăria românească stă cu mândrie lângă specialităţi din lumea întreagă. Nu lipseşte pescăria, iar dacă extravaganţele mediteraneene încă vi se par prea îndrăzneţe, puteţi alege şalău, crap, doradă, somon, ba chiar şi hamsii. Preferinţele terestre sunt la fel de uşor de împăcat. Oricând mizaţi pe un ciolan onest şi neaoş, pe  cotletele de berbecuţ, ori dacă alegeţi pieptul de raţă veţi fi câştigătorii zilei. Nu veţi putea uita minunăţiile din Angus, dar nici Joiana şi Godacul nu sunt mai prejos. Pentru că la Casa Tudor,… Toate-s  Bune şi Gustoase!  

Un vector de extindere a forţei de vânzare a reţelei comerciale o reprezintă colaborările cu reţele de hipermarketuri. Prin aceste proiecte, Sergiana inserează în structura comercială a acestora câte un magazin specializat în comercializarea preparatelor din carne. Cel mai avansat proiect de acest gen este cel derulat cu reţeaua Kaufland, însă actualitatea aduce şi reţeaua Auchan în primplan. De altfel cea mai noua Prăvălie Sergiana este cea inaugurată zilele trecute în Hipermarketul Auchan din Sectorul 6 (Crângaşi ), în București. Asta înseamnă că, de Sărbători, bucureştenii au încă un punct de întâlnire cu Bunătăţurile din Ardeal. Pe Bulevardul Constructorilor, la numărul 16 A.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: