Peste 30 de antreprenori si profesionisti cunoscuti in industria de tehnologie la nivel global vor urca pe scena How to Web Conference 2015 pe 26 si 27 noiembrie pentru a impartasi bune practici, studii de caz concrete si lectii din propria experienta. Acestia vor aborda teme precum dezvoltarea de produse tech cu potential si lansarea lor la scara globala, product marketing, content marketing, growth hacking sau formarea si gestiunea echipelor.
Organizat in colaborare cu Telekom Romania, IXIA, Bitdefender si CyberGhost, How to Web Conference 2015 aduce impreuna invitati cunoscuti la nivel international si peste 1000 de reprezentanti ai comunitatii profesionistilor in tehnologie din regiune. Acestia vor discuta despre inovatie in tehnologie, dezvoltarea de produse cu potential la nivel global, antreprenoriat si investitii, vor descoperi tendintele actuale si vor beneficia de oportunitati de networking cu actori relevanti din industria de tech.
Scena principala a conferintei este adresata fondatorilor de startup-uri si profesionistilor in tehnologie care lucreaza la produse cu crestere rapida si se confrunta cu provocari legate de produs si functionalitatile acestuia, scalare, cresterea bazei de date de utilizatori, marketing, vanzari sau managementul echipelor. Startup-urile early stage vor putea afla mai multe despre obtinerea de investitii, relatia cu investitorii sau experienta intr-un program de accelerare participand la prezentarile si panelurile care vor avea loc pe cea de a doua scena a conferintei.
Studii de caz prezentate de antreprenori de succes
Jan Reichelt, Co-Fondator si Presedinte Mendeley, va spune povestea Mendeley, de la idee pana la exit, si modul in care a reusit sa obtina finantari de tip Venture Capital de cateva milioane de dolari si sa creasca produsul pana la 4 milioane de utilizatori, transformand comunicarea in domeniul cercetarii stiintifice.
Despre dezvoltarea unui produs de succes la scara globala, din Europa de Sud-Est, va vorbi Uldis Leiterts, Co-Fondator al Infogr.am, companie care permite utilizatorilor sa spuna povesti folosind datele.
Larry Gadea este Fondator si CEO al Envoy, startup care ajuta companiile sa isi gestioneze vizitatorii si care a incheiat recent o runda de investitii de 15 milioane USD condusa de Andreessen Horowitz.
Product management: despre lansare, crestere si gestionarea echipei unui produs
Co-Fondator al Mind the Product (unul dintre primele 10 bloguri pentru product manageri din lume) si Product Tank (comunitate globala cu peste 6000 membri), Martin Eriksson, va vorbi despre dezvoltarea unui produs la scara gloala si organizarea echipei de produs.
Kalman Kemenczy, Director of Product, Prezi.com, va vorbi despre provocarile intalnite atunci cand dezvolti un produs inovativ si va prezenta studiul de caz al Prezi, un instrument care ajuta utilizatorii sa creeze prezentari si sa spuna povesti.
Strategii de marketing & crestere prezentate de profesionisti remarcabili
Avand o experienta de peste 12 ani in digital marketing, Sujan Patel este Co-Fondator al ContentMarketer.io, un instrument care ajuta utilizatorii sa automatizeze si sa scaleze campaniile de content marketing.
Despre strategii de content marketing si modul in care poti dezvolta un produs prin continut va vorbi John Collins, Managing Editor, Intercom, o platforma de comunicare cu clientii care a folosit cu succes continutul pentru a-si consolida brand-ul si a-si extinde baza de date de clienti. John Bernard, Global Marketing Director al Mozilla, coordoneaza strategia de extindere globala pentru Firefox OS.
Lista completa a invitatilor este disponibila online pe site-ul evenimentului.
How to Web Conference 2015 va avea loc pe 26 & 27 noiembrie la Grand Cinema & More (Baneasa Shopping City) si este un eveniment organizat in colaborare cu Telekom Romania, Bitdefender, IXIA si CyberGhost, cu sprijinul partenerilor Microsoft, Avangate, hub:raum, Ambasada Canadei in Romania, Mozilla si Okapi Studio. Biletele de tip Very Early Bird pot fi achizitionate pe site-ul evenimentului pana miercuri, 21 octombrie.
In paralel va avea loc si cea a patra editie Startup Spotlight, competitie si program de mentorat cu premii in valoare totala de 20.000 USD adresat celor mai bune 32 startup-uri tech din Europa Centrala si de Est. Echipele in cautare de investitii, parteneriate de distributie, expunere media si conexiuni valoroase in industrie sunt invitate sa aplice pana pe 30 octombrie pe site-ul programului.
În contextul alegerilor prezidențiale și parlamentare din România, TikTok își reafirmă angajamentul de a proteja integritatea procesului electoral și de…
PPC Renewables începe faza de construcție a trei noi parcuri eoliene în Grecia, cu o capacitate totală de aproximativ 100…
Xiaomi lanseaza în România noile Xiaomi Smart Band 9 Pro și Xiaomi Smart Band 9 Active, dispozitive portabile concepute pentru…
AROBS Engineering a început faza de testare a dispozitivelor prototip AlertBox, care conectează două rețele globale de sateliți (Starlink și…
Avon, unul dintre principalii jucători globali din industria frumuseții, își continuă angajamentul de a inova și inaugurează propriul concept store,…
Fondatorii Revolut, Nik Storonsky și Vlad Yatsenko, au făcut cunoscute vineri, pe scena evenimentului The Revolutionaries organizat la Londra, principalele…