Antreprenori

,,Antreprenorești – Adoptă un sat”, o nouă emisiune pentru antreprenorii din comunitățile rurale

Reading Time: 4 minute

Cele mai de succes povești ale satelor românești, devenite sursă de inspirație și modele pentru alte comunități, pot fi acum urmărite în fiecare sâmbătă, pe Digi24, de la 10:30, în cadrul emisiunii prezentate și realizate de Andreea Diaconu-Alexa, ,,Antreprenorești – Adoptă un sat”.

Odatã cu debutul primului episod al emisiuni ,,Antreprenorești – Adoptă un sat”  în data de 14 septembrie, publicul este invitat să descopere povești inspiraționale din viața antreprenorilor, profesorilor, medicilor, fermierilor și românilor repatriați, care își deschid inimile pentru a rãmâne conectați cu rădăcinile și meleagurile românești pline de autenticitate.

Proiectul ,,Antreprenorești – Adoptă un sat” a luat naștere din dorința de a ajuta comunitățile rurale să își descopere adevăratul potențial și vizeazã mai multe domenii: antreprenoriat, turism, cultură, arhitectură, educație, sănătate, agricultură.

Experții care fac parte din echipa ,,Antreprenorești” și-au propus să pună România pe harta destinațiilor turistice din întreaga lume și să crească nivelul de trai în mediul rural, astfel încât satele României să nu se mai confrunte cu depopularea.

Emisiunea ,,Antreprenorești – Adoptă un sat” aduce în fața telespectatorilor evoluția a trei comune din județul Prahova, aflate acum sub brandul ,,Ținutul Stejarilor” și care în prezent se bucură de o frumoasă și  atentă coordonare a echipei de specialiști ,,Antreprenorești”. Din această superbă incursiune tv nu lipsesc nici exemple de povești cu final fericit din alte zone ale țării, acolo unde acțiunile exemplare au fost esențiale pentru revitalizarea satului românesc.

Această frumoasă poveste de succes și iubire de țară îi are ca protagoniști pe Andreea Diaconu-Alexa, o antreprenoare pasionată de promovarea turismului și dezvoltării sustenabile, și pe Cosmin Andrei Neacșu, un antreprenor dedicat videoproducției, educației și dezvoltării comunitare.

,,Planul nostru este să extindem inițiativele de promovare turistică și să ne adresăm în continuare publicului național și internațional, prin prezentarea frumuseților și diversității culturale din diferite județe și regiuni din România. Visăm să realizăm cât mai multe astfel de proiecte și să oferim o imagine autentică și detaliată a vieții, culturii și patrimoniului natural din fiecare zonă”, a declarat Andreea Diaconu-Alexa.

Ceea ce îi face pe acești doi tineri cu totul speciali este implicarea și calitatea pe care le aduc în toate proiectele pe care le desfășoară. Cu un istoric demonstrat de performanță în domeniul producțiilor video și al dezvoltării de campanii integrate pentru promovarea obiectivelor turistice importante, Andreea Diaconu-Alexa (35 de ani) și Cosmin Andrei Neacșu (27 de ani) au făcut saltul de a realiza și emisiuni tv de promovare a României.

Cei doi, alături de echipa lor, au lucrat intens în 2023 la realizarea primului sezon al emisiunii ,,Acasă în Delta Dunării”, cu un număr de 16 de episoade și au adus un aport semnificativ în promovarea turismului în această regiune, prezentând publicului larg cele mai frumoase obiective turistice din județul Tulcea. Din cauza războiului de la graniță această regiune a fost ocolită de turiști, însă emisiunea a oferit acea speranțã de care industria ospitalității din zonă avea nevoie și a ajutat în mod cert la atragerea vizitatorilor.

Clipul oficial de promovare turistică a județului Tulcea in 2024, a fost realizat de către cei doi tineri, care s-a bucurat deopotrivã o foarte mare apreciere din partea publicului și autorităților, care consideră că materialul este un foarte bun instrument de informare a publicului și de mediatizare a obiectivelor și valorilor locale.

În prezent, munca celor doi antreprenori poate fi urmãritã pe Digi24, în cadrul celor 12 episoade ale emisiunii ,,Antreprenorești – Adoptă un sat”, unde alături de Asociația Țara Faină, o organizație dedicată promovării turismului și dezvoltării satului românesc, continuă astfel inițiativele lansate de Romanian Business Leaders.

Proiecte precum ,,Antreprenorești – Adoptă un sat” au ca scop construirea unui model scalabil de dezvoltare economică și socială în mediul rural. Asociația reunește resurse din diaspora și lideri din mediul de afaceri românesc pentru a crește potențialul turistic al României și pentru a facilita transferul de bune practici și know-how în comunitățile rurale.

,,Avem o echipă de profesioniști cu experiență vastă în crearea de conținut media de înaltă calitate. Fiecare membru al echipei noastre este dedicat să aducă cele mai bune practici și inovații în fiecare proiect. Emisiunile și materialele noastre sunt difuzate pe platforme de mare audiență, atât la televiziune cât și online, asigurându-ne că mesajul ajunge la un public larg și diversificat. Aceasta nu doar că sporește vizibilitatea regiunii, dar atrage și un număr crescut de turiști și investitori. Ne angajăm să promovăm turismul sustenabil, respectând mediul și comunitățile locale. Colaborăm strâns cu multe comunități locale, pentru că le înțelegem nevoile și valorile”, a concluzionat Cosmin Andrei Neacșu.

Andreea Diaconu-Alexa este o tânără antreprenoare pasionată de promovarea turismului și dezvoltarea sustenabilă, care atunci când nu realizeazã și prezintã emisiuni tv organizează croaziere în Delta Dunării cu hoteluri plutitoare. După ce a sesizat în ultimii ani, o slabă promovare a destinațiilor turistice din județul Tulcea, a inițiat proiectul, „Acasă în Delta Dunării” online, într-o primă etapă, iar apoi pe TV.

Cosmin Andrei Neacșu este un tânăr antreprenor dedicat videoproducției, educației și dezvoltării comunitare. Fondator al YouStars Creative Agency și președinte al Asociației YouStars, Cosmin susține educația prin diverse inițiative cu focus pe educație digitală, terapii pentru copii din familii defavorizate și acces la educație de calitate pentru comunități izolate.

Foto: 162475971 | Holiday © Baciu Dan | Dreamstime.com

Romanita Oprea

Recent Posts

Utilizatorii plătesc în medie 12 abonamente pentru serviciile online

În medie, utilizatorii plătesc 12 abonamente online, inclusiv Netflix, Spotify și YouTube Premium – cele mai populare servicii din întreaga…

3 ore ago

Ce cred angajații despre companii. Care sunt cele mai apreciate firme din 2024

JYSK, Phillip Morris, Deichmann, dm drogerie markt și Starbucks sunt cele mai apreciate companii de către propriii angajați, conform “Top…

3 ore ago

Cegeka: Companiile IT trebuie să schimbe mentalitatea și să atragă parteneriate strategice

Piața IT din România trece printr-o perioadă de transformare, iar modelul tradițional de outsourcing, bazat pe externalizarea resurselor umane, începe…

3 ore ago

Danone susține centrele E.G.A.L. care oferă mese calde pentru copiii din zone defavorizate

Danone România s-a alăturat susținerii centrelor de zi E.G.A.L. dezvoltate de Societatea Națională de Cruce Roșie, susținând continuarea activității din…

3 ore ago

Libra Internet Bank pregătește Red&Black Friday pe 8 noiembrie. Oferte la credite

Libra Internet Bank a lansat ofertele promoționale pentru Red&Black Friday, campania care va avea loc vineri, 8 noiembrie 2024. Doar…

4 ore ago

Un nou spațiu de coworking în București la Business Garden

Vastint România anunță un nou parteneriat strategic cu grupul IWG, liderul global în segmentul spațiilor de lucru flexibile, care va…

4 ore ago