Stiri

,,Antreprenorești – Adoptă un sat”, emisiune pentru antreprenorii din comunitãțile rurale

24 sept. 2024 2 min

,,Antreprenorești – Adoptă un sat”, emisiune pentru antreprenorii din comunitãțile rurale

Reading Time: 2 minute

Povești de succes ale satelor românești pot fi urmărite în fiecare sâmbătă, pe Digi24, de la 10:30, în cadrul emisiunii prezentate și realizate de Andreea Diaconu-Alexa, ,,Antreprenorești – Adoptă un sat”.

Proiectul pilot care stă la baza emisiunii TV, ,,Ținutul Stejarilor” este derulat în județul Prahova, în comunele Cocorăștii Mislii, Scorțeni si Telega, având un total de 14 sate și 12.500 de beneficiari. Acesta este dezvoltat și implementat de „Antreprenorești – Adoptă un sat” sub umbrela Asociației Țara Faină, având ca lider pe arhitecta Hilde Brand.

Experții care fac parte din echipa ,,Antreprenorești” și-au propus să pună România pe harta destinațiilor turistice din întreaga lume și să crească nivelul de trai în mediul rural, astfel încât satele României să nu se mai confrunte cu depopularea.

Emisiunea ,,Antreprenorești – Adoptă un sat” aduce în fața telespectatorilor evoluția a trei comune din județul Prahova, aflate acum sub brandul ,,Ținutul Stejarilor” și este coordonată de Andreea Diaconu-Alexa și Cosmin Andrei Neacșu.

,,Planul nostru este să extindem inițiativele de promovare turistică și să ne adresăm în continuare publicului național și internațional, prin prezentarea frumuseților și diversității culturale din diferite județe și regiuni din România. Visăm să realizăm cât mai multe astfel de proiecte și să oferim o imagine autentică și detaliată a vieții, culturii și patrimoniului natural din fiecare zonă. „, a declarat Andreea Diaconu-Alexa.

,,Avem o echipă de profesioniști cu experiență vastă în crearea de conținut media de înaltă calitate. Fiecare membru al echipei noastre este dedicat să aducă cele mai bune practici și inovații în fiecare proiect. Emisiunile și materialele noastre sunt difuzate pe platforme de mare audiență, atât la televiziune cât și online, asigurându-ne că mesajul ajunge la un public larg și diversificat. Aceasta nu doar că sporește vizibilitatea regiunii, dar atrage și un număr crescut de turiști și investitori. Ne angajăm să promovăm turismul sustenabil, respectând mediul și comunitățile locale. Colaborăm strâns cu multe comunități locale, pentru că le înțelegem nevoile și valorile. „, explică Cosmin Andrei Neacșu.

Andreea Diaconu-Alexa este o tânără antreprenoare pasionată de promovarea turismului și dezvoltarea sustenabilă, care atunci când nu realizeazã și prezintã emisiuni tv organizează croaziere în Delta Dunării cu hoteluri plutitoare. După ce a sesizat în ultimii ani, o slabă promovare a destinațiilor turistice din județul Tulcea, a inițiat proiectul, „Acasă în Delta Dunării” online, într-o primă etapă, iar apoi pe TV.

Cosmin Andrei Neacșu este un tânăr antreprenor dedicat videoproducției, educației și dezvoltării comunitare. Fondator al YouStars Creative Agency și președinte al Asociației YouStars, Cosmin susține educația prin diverse inițiative cu focus pe educație digitală, terapii pentru copii din familii defavorizate și acces la educație de calitate pentru comunități izolate.

Array

Articole pe aceeași temă: