Antrenorii minților creative
Reading Time: 2 minuteAcademia Minților Creative, programul de educație financiară și antreprenorială inițiat acum trei ani de UniCredit Bank pentru a susține antreprenorii din industriile creative, a încheiat cea de-a noua ediție.
Primele trei ediții din 2019 au fost organizate la Iași, București și Timișoara, iar în cadrul lor mai mult de 100 de antreprenori au beneficiat de cursuri și seminarii gratuite. Acestea au fost susținute de peste 80 de mentori – specialiști UniCredit Bank, consultanți și antreprenori de succes, arată UniCredit, într-un comunicat de presă.
„Începând de anul acesta, am poziționat Academia Minților Creative în linie cu Social Impact Banking – angajamentul Grupului UniCredit de a construi o societate mai echitabilă și de a împărtăși din expertiza financiară și de afaceri, prin programe educaționale dedicate micro-antreprenorilor și afacerilor sociale. Astfel, continuăm să oferim prin Academia Minților Creative, cunoștințe, inspirație și sfaturi despre cum să crești și să dezvolți o afacere. Fiecare ediție a adus elemente noi, iar noi am căutat constant să dezvoltăm formatul, astfel încât să putem oferi o experiență educațională completă”, a declarat Cătălina Roman, Director Identitate și Comunicare în cadrul UniCredit Bank.
„În prima parte a lui 2019, Academia a ajuns pentru prima dată la Iași, pentru a doua oară la Timișoara și în București pentru ediția de primăvară. Cei peste 100 de antreprenori creativi care au participat la aceste sesiuni au beneficiat de noul curs pe care l-am introdus – Inovație socială. În parteneriat cu Ashoka, o organizație internațională dedicată promovării antreprenoriatului social, am dezvoltat un modul educațional axat pe a-i ajuta pe antreprenori să identifice și să fructifice oportunitățile de impact social din cadrul afacerilor lor”, a spus Cătălina Roman.
În Academia Minților Creative, antreprenorii primesc cunoștințe și sfaturi pe bune în domenii cheie pentru dezvoltarea unei afaceri – branding, marketing, business plan, strategie de business, recrutare, design thinking și finanțare. Programul durează, în funcție de oraș, între trei și patru zile și adresează nevoile specifice afacerilor de nivel start-up și scale-up, cuprinzând cursuri și seminarii în care participanții lucrează îndeaproape cu mentorii pe propriile lor modele de business.
„Academia Minților Creative mi-a amintit de unul dintre profesorii mei de desen din școala generală, care ne obliga să ne verificăm planșele îndepărtându-ne de ele, privindu-le de la distanță. Deseori aveam surpriza să constat că mă concentrasem mult pe detalii și măsurători minore, însă compoziția per ansamblu era strâmbă. Cam așa și cu Academia: este locul unde ai ocazia să te îndepărtezi de concepția ta obișnuită și să cunoști mentori atât de bine pregătiți, încât îți pot schimba radical percepția. Poți afla lucruri despre tine și business-ul tău, descoperindu-le chiar tu singur, doar cu ghidarea potrivită. Mie mi s-a întâmplat asta și am plecat de acolo cu câteva idei originale, pe care abia aștept să le pun în practică”, spune Bianca Georgescu, designer vestimentar, absolventă a Academiei Minților Creative.
Pe parcursul celor trei ani de la înființare, peste 400 de antreprenori din București, Timișoara, Cluj-Napoca și Iași au beneficiat de cursurile Academiei Minților Creative. Următoarele ediții vor avea loc în toamna anului 2019 în Cluj-Napoca și București, iar înscrierile se pot face completând formularul de aici: https://www.unicredit.ro/academia-mintilor-creative.html
Academia Minților Creative este un program de educație financiară și antreprenorială organizat de UniCredit Bank. Alături de Barometrul Minților Creative (prima cercetare din România asupra obstacolelor și perspectivelor antreprenorilor creativi), Miercurea Minților Creative (primul festival de shopping și socializare dedicat afacerilor creative), Ghidul 24/7 și Pachetul Creativ, acesta face parte din platforma UniCredit Bank de susţinere a micro-antreprenorilor din industrii creative din România.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz