Lifestyle

Antonio Bachour: Pasiune și inovație în patiserie

14 sept. 2023 4 min

Antonio Bachour: Pasiune și inovație în patiserie

Reading Time: 4 minute

Numele lui Antonio Bachour este asociat cu hoteluri și patiserii de renume mondial, inclusiv cu coordonarea St. Regis din Miami sau Trump Soho Hotel din New York. Antonio, desemnat cel mai bun pastry chef din lume în 2018 și 2022, și-a pus amprenta pe meniurile de deserturi ale restaurantelor celebrului bucătar Jean-Georges, răsplătite cu trei stele Michelin.

Antonio Bachour, fondatorul Bachour Miami, a vorbit în exclusivitate pentru Biz despre inspirație, despre viziunea pe care o are în bucătărie și despre colaborarea cu brandul Julius Meinl, al cărui brand ambassador a devenit la jumătatea verii trecute. 

Cum ați descoperit pasiunea pentru patiserie și cum ați ajuns pastry chef? 

Am copilărit în Puerto Rico, iar familia mea avea o mică afacere în domeniul culinar. Am început să muncesc de la o vârstă fragedă, iar la 14 ani eram deja însărcinat cu supravegherea brutăriei familiei mele. M-am îndrăgostit de patiserie și m-am dedicat perfecționării abilităților mele în Puerto Rico, mai întâi ca patiser la Sands Hotel and Casino și Westin Rio Mar.

1 1

În 2001, în speranța că îmi voi desăvârși pregătirea ca bucătar, am plecat în SUA și am ajuns la Miami, unde am avut joburi la Talula, DeVito South Beach și Scarpetta de Scott Conant atât în New York, cât și în Miami. În 2009, KNR Food Concepts m-a abordat pentru a face parte din echipa de deschidere de la W Hotel South Beach. După aceea, m-am îndreptat către Trump Soho Hotel din New York, supraveghând zona de patiserie pentru restaurantele lor, apoi m-am întors la Miami, la Hotelul St. Regis, unde între 2011 și 2016 mi-am pus amprenta pe meniurile de deserturi pentru punctele de vânzare ale lui Chef Jean-Georges (de 3 stele Michelin) de la hotel. 

Sunteți unul dintre cei mai creativi pastry chef din lume. De unde vă inspirați în crearea deserturilor?  

Inspirația mea vine din multe locuri, poate veni în timp ce privesc o clădire sau admir o floare sau un tablou, sau poate chiar de la persoana de lângă mine. Sunt inspirat în fiecare zi de circumstanțele în care mă aflu și acord atenție deosebită la tot ceea ce se petrece în jurul meu. 

2

Ce viziune aveți pentru deserturile pe care le creați? 

Viziunea mea pentru deserturi este să aibă gust bogat, cremos și să arate „Wow” din punct de vedere estetic. Iubesc deserturile fresh și gustoase! 

Care este prima amintire pe care o aveți cu dulciuri și care este desertul dumneavoastră preferat?  

Prima amintire care îmi vine în minte legată de prăjituri este legată de baclavaua pe care o pregătea mama acasă. De fiecare dată când făcea acest desert toată lumea din casă era fericită. Desertul meu preferat este rețeta de baclava a mamei mele și rețeta mea de Gianduja Petit Gateaux de la restaurantul Bachour. 

3

Care sunt planurile pe care le aveți? 

Planul meu ca antreprenor și chef este simplu: îmi doresc să continuu să fac ceea ce iubesc, adică să am posibilitatea să încerc diverse concepte și să creez noi deserturi în fiecare zi. 

Cum a fost perioada de pandemie pentru dumneavoastră, ca pastry chef? 

Pandemia a fost o experiență de învățare pentru noi, o companie tânără. Am învățat să livrăm, să găsim noi modalități prin care să ajungem la clienți și să nu renunțăm. De asemenea, am învățat să ne îmbunătățim și să cream mai multe lucruri noi pentru meniu, pentru a atrage noi clienți. Pandemia  
a însemnat mai multă muncă, am fost  constant destul de ocupați. 

4

De curând ați devenit brand ambassador pentru Julius Meinl? De ce ați ales să colaborați cu brandul? 

Am ales să servesc cafeaua Julius Meinl în brutăria mea acum câțiva ani și clienților noștri le-a plăcut. Lucrul cu echipa lor din Miami, sub conducerea executivului român Răzvan Talpău, a fost o experiență plăcută, am fost foarte mulțumiți de serviciile primite, calitatea cafelei a fost excepțională și am împărtășit aceeași pasiune și dăruire pentru a oferi gustul perfect. Amândurora ne place să ne vedem clienții fericiți și împliniți și ne străduim în fiecare zi să le oferim aceste momente speciale prin produsele noastre.  
Prin urmare, acest parteneriat la nivel global  a venit foarte firesc. 

Cum se derulează această colaborare? 

Cred că acest parteneriat, cu unul dintre cele mai vechi branduri de cafea din lume, este unul plin de însemnătate. Ne vom uni forțele și capacitățile pentru a oferi clienților o experiență unică și plină de gust, în care să punem și mai mult în valoare atât produsele de patiserie, cât și cafeaua. Vom promova parteneriatul pe canale relevante, dezvoltând proiecte speciale și creații personalizate și vom participa la evenimente cheie care vor deschide noi oportunități și vor atrage noi clienți.   

Articolul a fost inițial publicat în Biz nr. 376 (16 septembrie – 16 octombrie 2023). Dacă dorești să primești Revista Biz prin curier, abonează-te aici.

Array

Articole pe aceeași temă: