Answear.ro, creștere de 75% în 2018
Reading Time: 2 minuteLansat în urmă cu trei ani pe piața românească, retailerul Answear.ro a înregistrat la finalul anului trecut o cifră de afaceri de peste 16 milioane de euro, în creștere cu 75% față de anul precedent, depășind cu mult rata de creștere de pe celelalte piețe europene în care mai activează grupul polonez Answear.
Cele mai vândute produse din anul 2018 au fost gențile, ochelarii de soare, încălțămintea sportivă și apoi articolele de îmbrăcăminte. Printre preferințele clienților se numără și costumele de baie.
În privința brandurilor preferate, în top 10 se află: Tommy Hilfiger, Tommy Jeans, Hilfiger Denim, Answear, Medicine, New Balance, Calvin Klein Jeans, Guess, Levi’s, FILA și Adidas Originals.
“Ne bucură foarte mult să vedem că brandurile noastre proprii, Medicine și Answear, sunt în top 5 al preferințelor clienților din România, mai ales că în 2019 brandul Answear va lansa colecții speciale în fiecare lună și va fi din ce în ce mai orientat spre a aduce acel stil fashion casual în rândul clientelor din România prin piese dedicate și versatile” a declarat Raluca Radu, Country Manager Answear.ro.
Analizând raportul dintre femei și bărbați, se remarcă faptul că shoppingul online nu mai este demult o pasiune preponderent feminină, 40% dintre clienții Answear.ro fiind bărbați.
Telefonul mobil a devenit principalul dispozitiv utilizat în shopping-ul online de îmbrăcăminte. Aplicația mobilă Answear, dezvoltată pentru simplificarea cumpărăturilor, a fost instalată de peste 60.000 de ori numai în anul 2018. Peste 70% din vizitele de pe Answear.ro au ca sursă telefonul mobil, însă mulți români preferă să vizualizeze produsele de pe mobil, iar apoi să continue cu comanda fermă de pe un calculator sau laptop.
“Ca obiective, ne dorim ca în acest an să creștem comanda medie anuală per client și să avem peste 60% din cumpărăturile online făcute de pe device-uri mobile. Aplicația va deveni din ce în ce mai performantă”, a declarat Raluca Radu.
Planurile Answear.ro pentru 2019
“Anul acesta ne dorim să îmbogățim oferta de branduri, mai ales în ceea ce privește categoria de accesorii (genți, pantofi, ochelari de soare) și cea de echipamente sportive. Vom introduce noi branduri în portofoliu în fiecare lună, 2 surprize pe care le putem deja dezvălui sunt ochelarii de soare Burberry și brandul Tommy Jeans. Pe lângă îmbogățirea ofertei de produse, ne vom concentra asupra îmbunătățirii constante a serviciilor pe care le oferă ANSWEAR.ro. Clienții devin din ce în ce mai exigenți, iar noi le vom veni în întâmpinare cu o livrare promptă și o selecție vastă de produse și mărimi. Până la finalul anului 2019 ne propunem o creștere cu cel puțin 70% a cifrei de afaceri și să adăugăm un număr din ce în ce mai mare de cumpărători din afara capitalei, având în vedere că 40% dintre acestia sunt din București, urmați de 10% din Cluj”, a adăugat Raluca Radu.
Answear a fost lansat în Polonia în urmă cu opt ani și este prezent acum în Cehia, Ucraina, Ungaria, Slovacia și România. În România, Answear.ro oferă peste 300 de branduri de haine, încălțăminte și accesorii de la nume sonore precum Nike, Adidas, Under Armour, Tommy Hilfiger, Pepe Jeans, Diesel, US Polo, Guess, Trussardi, Calvin Klein sau Michael Kors, DKNY și New Balance.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz