MarComm

Answear.LAB lansează campania „NO SHAME” ce evidențiază acceptarea de sine și body positivity

Reading Time: 3 minute

Answear.LAB, brandul propriu Answear, lansează campania „NO SHAME”, prin care încurajează femeile să se iubească așa cum sunt și să își descopere frumusețea naturală. “Arată lumii frumusețea ta unică” este mesajul principal al campaniei „NO SHAME”. Totodată, campania este susținută printr-o colecție vestimentară în ediție limitată, ce se va regăsi exclusiv online pe answear.ro, în perioada 7 septembrie – 12 octombrie.

Aspectul nu ar trebui să ne determine valoarea. Cu toate acestea, trăim într-o lume în care perfecționismul împinge naturalețea în plan secund. Găsirea cheii acceptării de sine este o sarcină dificilă, mai ales atunci când ne confruntăm cu criticile celor din jurul nostru. Prin colecția limitată „NO SHAME”, Answear.LAB subliniază faptul că orice corp este frumos și merită respect.

Indiferent de cum arătăm, câți ani avem sau ce decizii de viață luăm, suntem unice – explică managerul de brand Answear.LAB. Ținutele din colecția „NO SHAME” au la bază diverse materiale, în concordanță cu tendințele viitorului sezon toamnă-iarnă. Cu toate acestea, rolul principal este jucat de materialele din piele și dantelă. Primul material poate fi găsit sub formă de paltoane lungi, veste elegante, costume și pantofi. Dantela, pe de altă parte, este introdusă în rochii, cămăși și fuste. Ambele materiale adaugă varietate texturală colecției și îi conferă un caracter distinctiv. Această diversitate este subliniată perfect de negru, care este culoarea principală în colecția „NO SHAME”. Paleta de culori este completată de gri, alb, crem și un fucsia atrăgător.

Colecția este promovată printr-o ședință foto dominată de fotografii alb-negru, pline de emoții. La sesiunea foto internațională au participat femei excepționale. Printre acestea s-a numărat și Lidia Popiel, o fotografă cu un palmares de succese, care demonstrează constant că frumusețea nu cunoaște limită de vârstă. Magdalena Zalejska, cunoscută ca Apolonka, a pășit și ea în fața obiectivului. De origine poloneză, ea a fost una dintre primele femei din industrie care au renunțat la încercările de a se potrivi cu „mărimea zero”, arătând că femeile în mărimi mai mari pot cuceri lumea modei.

Pe plan local, Roxana Ciuhulescu, Stela Bizdu și Majda Aboulumosha, trei femei puternice, de succes, care ies din standardele de frumusețe impuse de societate, s-au alăturat susținerii campaniei „NO SHAME” by Answear.LAB. Cele trei ambasadoare au fost alese datorită deschiderii lor de a aduce în discuție problema body shamingului într-o societate în care femeile sunt descurajate să pună accent pe frumusețea naturală și sănătoasă.

Answear.LAB creează colecții de haine bazându-se pe o idee clară. Colecția limitată „NO SHAME” este dedicată femeilor care își cunosc frumusețea naturală și sunt încrezătoare în propria feminitate. Brandul susține că femeile nu trebuie să-și piardă feminitatea din cauza presiunii sociale. Frumusețea și feminitatea nu trebuie să țină cont de numărul kilogramelor, de vârstă sau de culoarea pielii.

“De multe ori nu ne simțim confortabil în corpurile noastre, în loc să le oferim respect și iubire necondiționată. Când am creat colecția limitată „No Shame”, ne-am gândit la toate femeile care se luptă cu o lipsă de autoacceptare, dar și cu respingerea celor din jur. Vorbind cu voce tare despre acest fenomen, vom reuși să convingem femeile să-și iubească înfățișarea, să-și construiască încrederea în sine și să nu-i judece pe ceilalți” – explică Agnieszka Pruchnik, brand director Answear.LAB.

Pentru a sublinia și mai mult mesajul celei mai recente colecții, Answear.LAB  prezintă o serie de tricouri în colaborare cu Carolina Altavilla, o ilustratoare argentiniană care locuiește în Milano. Artista creează elemente grafice de implicație socială, care câștigă inimile utilizatorilor de pe rețelele sociale și ale cititorilor revistelor precum The Guardian, The Lancet și Just Breathe Magazine. Carolina Altavilla a decorat tricourile cu desene referindu-se la ideea “No Shame” și ilustrând sloganuri pozitive care promovează acceptarea de sine: „Embrace every curve”, „Love is blind to body standard”, „Love, don’t shame”, „I love myself for who I am”, „Difference is the most beautiful thing in the world”.

“Consider moda, în principal, o expresie a identității, de aceea am fost foarte motivată să lucrez cu Answear.LAB, pentru a oferi femeilor care caută să poarte haine în stilul lor posibilitatea de a fi reprezentate si incluse. Mă inspiră femeile pe care le-am întâlnit și cele care și-au pus amprenta asupra mea, cele care au schimbat cumva realitatea lumii, cele care nu tac în fața nedreptăților, cele care au dorința de a schimba lumea acum. De asemenea, sunt inspirată de propria mea experiență de viață și de ideea că dincolo de orice, trebuie să fim mai bune cu noi înșine și să trăim cu mai multă dragoste și libertate în viața noastră de zi cu zi” – spune Carolina Altavilla.

Colecția “NO SHAME” – Answear.LAB: https://answear.ro/s/no-shame-answear-lab

Despre Answear.LAB

Brandul propriu al Answear.com este creat de femei pentru femei. Vorbește cu îndrăzneală și tare despre femeile din lumea de astăzi prin capsule ciclice, tematice. Answear.LAB este suma potențialelor: fabrici locale, small labels și designeri independenți, împreună realizând colecții originale, limitate.

Romanita Oprea

Recent Posts

Micii producători artizanali vin în premieră la FoodService & Hospitality Expo 2024, alături de ALAS

Producătorii artizanali vin în premieră la Foodservice & Hospitality Expo 2024, alături de ALAS/Asociația Lanțului Alimentar Scurt, la un stand…

9 ore ago

Studiu Reveal Marketing Research: Pauza de la mediul online și tehnologie câștigă teren

Cel mai recent studiu realizat de Reveal Marketing Research și-a propus să afle mai multe detalii despre modul în care românii percep și…

9 ore ago

NEXXT Summit: AI în acțiune – pregătim generațiile care schimbă viitorul

NEXXT Summit 2024 s-a încheiat cu succes, demonstrând încă o dată că România are potențialul de a deveni un centru…

9 ore ago

București, pe locul 5 în topul destinațiilor de Craciun din Europa

Platforma de influencer marketing Heepsy a realizat un research pentru a identifica care sunt capitalele europene cu cele mai multe…

9 ore ago

Limitless Agency – vânzări record de 100 milioane euro de Black Friday 2024

Limitless Agency, una dintre cele mai mari agenții de marketing digital din România, a înregistrat vânzări record de Black Friday…

11 ore ago

Târgul de Crăciun din Sibiu se deschide pe 15 noiembrie

Sibiu redevine Capitala Crăciunului vineri, 15 noiembrie, de la ora 18:30, când luminile festive vor străluci în bradul de Crăciun…

13 ore ago