În noua campanie din online și TV, ANSWEAR îndeamnă la acțiune – “Lifespiration” începe chiar acum!
Reading Time: 3 minuteÎn vremuri surprinzătoare și dificile, merită să găsiți adevărata bucurie și dorința de a experimenta. Într-un spot publicitar plin de umor, detașat, îndrăzneț și surprinzător, Answear vă încurajează să vă descoperiți pe voi și să explorați lumea, să renunțați la presiune și convenții, atât cele prezente în fashion, cât și cele care privesc aspectele din viața personală. Brandul oferă un impuls pentru acțiune – “Lifespiration” începe chiar acum, chiar aici, la ANSWEAR!
În linie cu ceilalți sau cu tendințele?
La prima vedere, în cel mai recent spot publicitar ANSWEAR remarcăm cele mai în vogă tendințe din 2023. Avem aici țesături în culori metalice care strălucesc în soarele Africii de Sud, bijuterii expresive, broderii ajurate, costume supradimensionate, culori de top precum roz și cobalt. Cizmele cu tocuri ultra înalte dansează pe ritmul muzicii, iar protagonista, într-o rochie din plasă transparentă, este prezentată cum merge la pescuit îmbrăcată după propriile reguli. Diversitatea și stilizările care se schimbă ca într-un caleidoscop nu sunt doar o prezentare a hiturilor sezonului, ci un motiv pentru a discuta despre tendințe, stilul propriu și curajul de a fi voi înșivă.
„Conceptul de “tendințe” s-a schimbat de-a lungul anilor. Nu mai avem câteva tendințe dominante de urmat. Moda actuală este diversă și incluzivă, îți permite să îți creezi și să îți găsești propriul stil. Cu toate acestea, în povestea noastră am vrut să facem un pas mai departe. În această diversitate și revizuire nesfârșită a tendințelor, chiar mai trebuie să o găsim pe cea care ne definește? Trebuie neapărat să ne încadrăm într-un anumit stil? Desigur că nu. Mai mult, ”a nu avea un stil” poate fi în sine un stil. Îi încurajăm pe toți să experimenteze, să caute, să testeze diferite stiluri în funcție de starea de spirit, de așteptări și preferințe. În modă, ca și în viață, este importantă și distracția, detașarea de reguli care să vă determine să încercați lucruri care vă îmbogățesc cu experiențe”, spune Georgiana Pană, Marketing Manager ANSWEAR.ro.
Fără clișee, fără presiune, fără tipare
În vremurile post-pandemie, gulerele albe rigide au trecut în uitare. Nimeni nu mai este surprins de treningurile sau pantalonii sport purtați la birou. Dar dacă, în această rebeliune împotriva tiparelor, ați îndrăzni să mergeți puțin mai departe și să alegeți un trening alb în locul unei rochii de mireasă? Un costum elegant pentru o excursie la pescuit? O rochie cocktail pentru un weekend la țară?
Astfel de scene apar în spotul din noua campanie ANSWEAR care face referire nu doar la rolul codului vestimentar și al formalității în îmbrăcăminte, cât și la anumite reguli nescrise din viață și despre simțul adaptării noastre la așteptările sociale. Situațiile evidente necesită o abordare îndrăzneață.
În același timp, merită să țineți cont de faptul că diversitatea predomină atât în tendințe, cât și în rândul oamenilor. De fapt, fiecare dintre noi este un individ cu puncte de vedere, principii, așteptări și comportamente diferite: unii oameni vor să meargă împotriva curentului, alții preferă să trăiască fără să depășească limitele (atât în fashion, cât și în viață). Totuși, îi încurajăm ca uneori să le mute puțin, până în punctul în care se simt cu adevărat confortabil.
Un rebel smart detașat
Protagoniștii spotului ANSWEAR se căsătoresc în trening, organizează o întâlnire sclipitoare pe un SUP (stand-up paddle boarding) și indiferent de ținutele lor elegante, aleargă printre gâște cu zâmbetul pe buze. Ei dovedesc că nu trebuie să te schimbi complet pe tine și nici împrejurimile pentru a fi așa cum îți place. Nimic nu merită luat prea în serios, nici hainele, nici viața, nici pe tine însuți. Nu te forța – presiunea nu este un ghid bun în a obține libertatea de care ai nevoie.
„Fiecare dintre noi își creează viața în felul său. Toți suntem inspirați de ceva diferit, iar „lifespiration” poate fi găsită oriunde. La Answear nu impunem nimic. Arătăm diferite puncte de vedere și posibilități, atâta tot. Vă încurajăm să vă uitați atât la voi, cât și la lumea înconjurătoare dintr-o perspectivă puțin diferită, cu detașare și simț al umorului”, adaugă Georgiana Pană, Marketing Manager ANSWEAR.ro.
„Detașarea” este cuvântul cheie. Datorită acesteia câștigăm spațiu pentru experimente, distracție și umor. Detașarea este cea care ne permite să fim noi înșine chiar și în momentele de criză, când pare că întreaga lume se aliază împotriva noastră și simțim o presiune de umerii noștri. În cele din urmă, detașarea ne permite să ne respectăm alegerile proprii și ale celorlalți, să ne abținem de la critici și evaluări inutile. Cu detașare și în largul tău – așa putem percepe spotul ANSWEAR. Nu ar trebui să adoptăm și noi această atitudine față de viață?
Noua campanie “Lifespiration starts here!” a brandului ANSWEAR este lansată marți, 18 aprilie, atât în online, cât și pe TV.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz