Answear.com achiziționează brandurile Sneakerstudio și PRM
Reading Time: 3 minuteAnswear.com, compania internațională de fashion și lifestyle e-commerce face un mare pas înainte și achiziționează Sneakerstudio, unul dintre cei mai importanți retaileri de sneakers și streetwear din Europa Centrală și de Est, precum și PRM, brand în ascensiune pe piața de premium-luxury streetwear și sneaker.
Dezvoltarea unei oferte ”lifespiring” din partea Answear.com va atinge acum un nivel captivant. Portofoliul va fi completat de un jucător foarte apreciat și specializat în segmentul de premium sneakers și streetwear. Brandurile își unesc viziunile de a crea un spațiu extrem de confortabil în care poți să-ți creezi propriul stil fără compromisuri, oferind și căutând în permanență cele mai dorite branduri de lifestyle. Compania Answear.com vede un mare potențial în segmentul de sneakers și streetwear premium și speră să își valorifice punctele forte reciproc combinând oferta unică de produse cu excelența operațională și facilitățile de tehnologie și logistică ale magazinului online Answear.
“Ne plac brandurile care ies în evidență în primul rând prin oferte unice de sneakers și streetwear premium. Odată cu această fuziune, ne extindem aria de afaceri și avem oportunitatea de a ajunge la noi grupuri de clienți cu linii de produse dedicate, inclusiv Gen Z sau clienți interesați de produse premium și de lux. Toate previziunile presupun o creștere dinamică a pieței de produse premium, în care credem și noi și, de asemenea, credem că această tranzacție ne va permite să intrăm și mai rapid în acest segment și să ne dezvoltăm eficient”,spune Krzysztof Bajołek, CEO Answear.com.
Sneakerstudio este un brand matur și respectat din segmentul sneakers și lifestyle în rândul comunității tinerei generații de pe piețele CEE. Oferă produse de la mărci precum Adidas Originals, New Balance, Carhartt și Veja. Sneakerstudio este prezent în magazine online din țările CEE și comercializează produsele și pe piețele din Europa de Vest, inclusiv prin intermediul unui website global activ în limba engleză. Brandul s-a născut în 2015 în districtul Kazimierz din Cracovia, într-un boutique ce a devenit o destinație cult pentru fanii locali ai pantofilor sport și ai culturii stradale.
PRM, pe de altă parte, este un concept nou, care este în concordanță cu tendințele actuale ale pieței și oferă produse streetwear și fashion de lux. În ciuda stadiului său incipient de dezvoltare, a reușit deja să atragă multe mărci binecunoscute și respectate în Europa de Vest, precum Y-3, A.P.C., Marni, A-Cold-Wall, MISBHV și Rick Owens. Vânzările se fac printr-un website global, iar boutique-ul mărcii este situat în Varșovia.
“Suntem foarte încântați să ne unim forțele cu un jucător atât de apreciat precum Answear, care a dovedit de mai multe ori că este o companie bine organizată, așa cum se vede din rezultatele pe care le obține. Cu o logistică fiabilă și sisteme excelente de e-commerce, deservește clienții la cel mai înalt nivel. Sunt convins că prin combinarea acestor domenii, împreună cu brandurile unice pe care le-am creat în ultimii ani, acesta va fi un pas important în dezvoltarea noastră și ne va ajuta să ajungem în top. Avem o echipă ambițioasă și creativă, care are know-how-ul potrivit și știe să ajungă la clienții din nișa în care își desfășoară activitatea brandurile noastre, deoarece în multe cazuri este vorba de oameni care au fost întotdeauna interesați de streetwear și sneakers. Prin îmbinarea echipelor noastre, nu numai că ne vom dezvolta în continuare mărcile, dar vom aduce și valoare adăugată în strategia Answear prin schimbul de experiență”, spune Łukasz Lepczynski, fondatorul brandurilor Sneakerstudio și PRM.
Totodată, Answear achiziționează de la Fashion Trends Group Sp. z. o.o. magazinele online Sneakerstudio și PRM, precum și două boutique-uri offline din Cracovia și Varșovia, contractele de brand și echipele de vânzări și marketing.
“Știm că această companie a avut o mulțime de provocări în ultimul timp, tipice companiilor de scară mai mică care operează în medii atât de imprevizibile ca acestea din ultimele luni, dar a reușit să supraviețuiască acestei perioade și suntem încrezători că prin sprijinul nostru, proiectul va avea succes în următorii ani. Desigur, în această etapă nu dorim să dezvăluim prea multe detalii despre planurile noastre de dezvoltare, dar putem spune că vedem mult potențial în această categorie de produse și în piețele în care activează Answear în prezent, precum și multe sinergii în produsele și zonele operaționale ale ambelor business-uri. Dorim să dezvoltăm în continuare mărcile achiziționate, folosind soluțiile de e-commerce și logistică dezvoltate de Answear. Intrarea în acest segment, care generează de obicei AOV mai mare și, în același timp, menținerea calității și a costurilor unitare mai mici ale operațiunilor datorită amplorii pe care Answear a atins-o deja, creează un potențial de a obține o bună rentabilitate a vânzărilor în magazine noi și de a ajunge la noi grupuri de clienți”, adaugă Krzysztof Bajołek, CEO Answear.com.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz