Companii Stiri

ANSWEAR, afaceri de aproape 22 milioane euro în 2019

22 ian. 2020 2 min

ANSWEAR, afaceri de aproape 22 milioane euro în 2019

Reading Time: 2 minute

Pe parcursul anului 2019, retailerul polonez ANSWEAR a înregistrat o creștere cu 35% a business-ului, ajungând la o cifră de afaceri de aproximativ 22 milioane euro. Rezultatele pozitive se explică prin creșterea valorii medii a coșului de cumpărături și a numărului de comenzi (+30%).

Din cele 7 țări în care activează compania, în 2019 România a fost a doua piață din punct de vedere al volumului de vânzări pentru ANSWEAR, clasându-se imediat după țara-mamă, Polonia.

answearro2

Până la sfârșitul anului 2019 au fost plasate până la 30.000 de comenzi pe lună, cu o valoare medie a coșului de cumpărături de 320 lei iar cea mai mare comandă, în valoare de 21.000 lei, a fost înregistrată în luna septembrie.

“Clienții noi ne aleg datorită ofertei de produse de la brandurile de top pe care le avem în portofoliu. Prețurile sunt corecte, atractive și vin la pachet cu avantaje suplimentare pentru cei care sunt clienți fideli prin programul nostru de loialitate – ANSWEAR Club. Acest program convinge foarte mulți clienți să revină pe site. 10% din valoarea fiecărei comenzi se întoarce în contul clientului sub formă de puncte de loialitate, prin care se pot reduce prețurile produselor cu până la 50%.

De asemenea, valoarea coșului mediu a crescut și datorită faptului că zona de User Experience a fost îmbunătățită foarte mult, la fel și mecanismele de recomandare a produselor similare și complementare”, a declarat Raluca Radu, Country Manager, ANSWEAR România.

Printre cele mai vândute branduri în 2019 se regăsesc Tommy Hilfiger, Tommy Jeans, Guess Jeans, Medicine, ANSWEAR, adidas Originals, Calvin Klein Jeans și New Balance. O mare creștere pe final de an a fost înregistrată pentru brandurile Dr. Martens, Moon Boot, UGG și Polo Ralph Lauren.

Categoriile de produse care s-au vândut cel mai bine au fost paltoane, jachete și canadiene, pantofi sport, cizme și botine, dar și rochiile, odată cu diversificarea ofertei de branduri și produse pe această categorie.

Cea mai mare rată de creștere a volumelor de vânzări pe parcursul anului 2019 a fost înregistrată în județul Brașov, cu 81% mai multe comenzi în 2019 față de 2018 iar alte județe în care ANSWEAR a devenit mult mai popular sunt Oradea, Arad, Prahova și Sibiu.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: