Brand Focus

ANSON’S crește pe piața din România

Reading Time: 3 minute

Compania de modă masculină ANSON’S sărbătorește un an pe piața din România, cu punctul său comercial foarte competent pentru bărbați din Sun Plaza Shopping Center.

Deschis anul trecut în septembrie, magazinul multi-brand a fost primul magazin al companiei în afara Germaniei și a adus un nou concept de experiență unică de cumpărături, concentrându-se pe o selecție de calitate de clasice atemporale și ultime tendințe, pe care clienții le pot combina cu ușurință pentru a-și crea propriul stil pentru orice ocazie.

Cu o suprafață de aproximativ 1.500 mp, o arhitectură modernă, finisaje de înaltă calitate și cu modul său deosebit de prezentare a produselor, casa ANSON’S din Sun Plaza Shopping Center București și-a cucerit locul în rândul clienților, înregistrând o creștere chiar și în condiții de pandemie.

”ANSON’S este foarte mulțumit de magazinul din București. Înființarea magazinului în mijlocul pandemiei a fost un pas important pentru noi, mai ales ca retailer de modă, iar evoluția poate fi interpretată și mai pozitiv. Anul trecut ANSON’S a deschis si primul magazin in Praga, magazin ce a urmat același concept nou ca și casa sa din București. Magazinul din Praga s-a dezvoltat atât de bine încât acum este deschis un al doilea magazin. Așteptăm cu nerăbdare următorul pas în evoluția magazinelor noastre din regiune și creșteri viitoare. Mai mult, așteptăm constant cu nerăbdare noi oportunități de locație și mai multe decizii privind extinderea acestor locații.”

Alina Șerban, Regional Sales Manager International la ANSON’S în România

Magazinul multi-brand din Sun Plaza București este locul ideal pentru bărbații activi și rafinați, pasionați de branduri internaționale precum Boss Black, Tommy Hilfiger, Joop, Polo Ralph Lauren, Calvin Klein, Adidas, Karl si Armani Exchange, combinate cu branduri exclusive precum Mc Neal, Montego Men și Christian Berg, pentru alegerea pieselor cheie sau a ținutelor întregi. Într-o atmosferă foarte personală și confortabilă și cu servicii competente, bărbatul la modă își găsește și pune în valoare stilul vestimentar personal.

”În Europa Centrală și de Est, și astfel și în România prin magazinul său multi-brand din Sun Plaza, ANSON’S este reprezentat cu un concept de magazin complet nou: totul este foarte modern, luminos, spațios și există elemente în magazin care nu există deloc pe piața internă a Germaniei. Este realist că magazinele ANSON’S din Germania vor urma în curând piețele precum România și își vor construi conceptele de magazine în consecință. România avea să devină atunci un pionier în retailul modern de modă pentru bărbați, la fel ca Cehia sau Croația”, a adăugat Alina Șerban.

ANSON’S, retailerul de îmbrăcăminte pentru bărbați, combină mărcile internaționale de designer, cele mai recente tendințe și mărci exclusive sub același acoperiș în toate magazinele sale. Retailerul multi-brand reprezintă conștientizarea și calitatea stilului, clasicele atemporale și tendințele actuale laolaltă.

ANSON’S se califică cu un simț deosebit al orientării către servicii. Fiecare client se poate aștepta la o consultanță individuală în materie de ținută de la consilierii noștri în modă.

Gama ANSON’s include îmbrăcăminte pentru orice ocazie – de la o ținută comodă pentru timpul liber la o ținută de afaceri, de la costume la accesorii, inclusiv pantofi și îmbrăcăminte sport.

ANSON’S este locul în care fiecare bărbat va găsi cu siguranță noi articole preferate care îi subliniază aspectul individual. ANSON’S este membru al grupului Peek & Cloppenburg Düsseldorf.

ANSON’S este o companie de vânzare cu amănuntul a textilelor din Düsseldorf, fondată în 1989. Compania face parte din grupul Peek & Cloppenburg din Düsseldorf și, cu 19 magazine în 15 locații, este cel mai mare retailer de îmbrăcăminte pentru bărbați din Germania. ANSON’S oferă clienților săi o varietate la modă, de la aspectul tânăr la stilurile clasice.

Gabriel Barliga

Recent Posts

Guvernul a semnat acordul pentru achiziția a 32 de aeronave Lockheed Martin F-35

Guvernul României a confirmat intenția sa de a achiziționa 32 de aeronave Lockheed Martin F-35 Lightning II de generația a…

o oră ago

Gala The Culture of Luxury, organizată de revista Haute Culture sub forma unui bal mascat ca în Micul Paris de odinioară

Evenimentul emblematic al revistei Haute Culture, Gala The Culture of Luxury, în cadrul căreia sunt celebrate personalități și proiecte remarcabile,…

o oră ago

Un an de cashback cu Salt Bank: Cum îți pot aduce prietenii până la 2.400 de lei

O recomandare care să-ți aducă înapoi 5% din valoarea cumpărăturilor la POS timp de o lună? Da, dar numai cu…

2 ore ago

În ce condiții se pot prelungi contractele de servicii de telefonie, internet sau televiziune

După expirarea perioadei inițiale a unui contract încheiat cu un furnizor de servicii de comunicații electronice, utilizatorii finali pot opta…

2 ore ago

Peste 1300 de ONG-uri cer partidelor politice să-și facă publică poziția față de facilitățile fiscale pentru sponsorizarea societății civile

Peste 1300 de organizații neguvernamentale active din România au adresat astăzi o scrisoare deschisă partidelor politice, solicitându-le să își asume…

2 ore ago

Carrefour România a finalizat transformarea celui de-al treilea hipermarket Cora din București – magazinul Pantelimon

Carrefour România a finalizat remodelarea hipermarketului Pantelimon, din Șos. Vergului 20, din cadrul Centrului Comercial Esplanada, București, ca urmare a…

3 ore ago