Stiri

Animax, investiție de 210.000 de euro în două magazine

Reading Time: 2 minute

Animax, retailerul pet cu cea mai extinsă reţea de magazine din România, deschide două magazine, în București și Arad, după o investiție totală de 210.000 euro, și ajunge la 129 de magazine în întreaga țară. Până la finalul anului, retailerul vizează încă cel puțin 8 extinderi în țară.

Magazinul din București, deschis în Marmura Residence (Bd. Bucureștii Noi nr. 25, Sector 1, București), este al 27-lea din oraș, are o suprafață de 219 mp și este creat după un concept nou, cu un design modern și atractiv și o amenajare ergonomică și armonioasă, ceea ce facilitează găsirea în mod intuitiv și rapidă a produselor dorite, oferind astfel o experiență plăcută la cumpărături. Investiția în această unitate s-a ridicat la 140.000 euro. Cu ocazia deschiderii, toate produsele au avut o reducere de 20% timp de o săptămână.

Magazinul din municipiul Arad (în centrul comercial Atrium Mall, Calea Aurel Vlaicu, nr. 10-12) a fost deschis pe 16 iunie, fiind al treilea din oraș, după o investiție de 70.000 euro.

“Căutăm constant oportunități de extindere, prin care să acoperim zone strategice din București și din țară, Animax având misiunea de a fi cât mai aproape de iubitorii de animale. De asemenea, prin deschiderea noului magazin din București, magazinul Animax Marmura, situat în Bucureștii Noi, aducem și un nou concept de retail, unitatea fiind o destinație de top pentru părinții de animale de companie din zonă. Magazinul are un design deosebit și un spațiu primitor și aerisit, oferind o experiență plăcută de cumpărături alături de prietenul patruped, animalele de companie fiind primite cu bucurie în magazin. În zona vânzărilor, observăm o creștere de 15% a cererii pentru hrană umedă și accesorii în prima jumătate din an față de aceeași perioadă a anului trecut”

Miruna Diaconescu, Director de Marketing, Pet Network International România

Având în vedere cererea crescută pentru produse pentru animale, Animax are în plan noi extinderi în țară în 2023 prin care vizează consolidarea poziției pe piață la nivel național.

Tot ca parte din dezvoltarea companiei, Animax a investit recent 50.000 de euro în digitalizare, modernizând magazinul online și lansând aplicația FideliClub prin care sunt acordate reduceri pentru fiecare achiziție.

Prezent în majoritatea orașelor mari din țară, Animax are cele mai multe magazine în București, Brașov, Constanța, Iași, Oradea și Timișoara și un total de peste 500 de angajați, fiind astfel cel mai extins retailer specializat în vânzarea de produse și accesorii pentru animale de companie.

Ovidiu Neagoe

Recent Posts

Vom produce drone românești. Protocol semnat între ministere

Ministrul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului, Ştefan-Radu Oprea, şi cel al Cercetării, Inovării şi Digitalizării, Bogdan-Gruia Ivan, au semnat, marţi, un…

6 ore ago

Pi2 a fost aleasă agenția de comunicare pentru Freedom24 în România și Ungaria

Agenția independentă de comunicare Pi2, cu birouri și filiale în Europa Centrală și de Est, a fost selectată să gestioneze…

6 ore ago

Utilizatorii plătesc în medie 12 abonamente pentru serviciile online

În medie, utilizatorii plătesc 12 abonamente online, inclusiv Netflix, Spotify și YouTube Premium – cele mai populare servicii din întreaga…

12 ore ago

Ce cred angajații despre companii. Care sunt cele mai apreciate firme din 2024

JYSK, Phillip Morris, Deichmann, dm drogerie markt și Starbucks sunt cele mai apreciate companii de către propriii angajați, conform “Top…

12 ore ago

Cegeka: Companiile IT trebuie să schimbe mentalitatea și să atragă parteneriate strategice

Piața IT din România trece printr-o perioadă de transformare, iar modelul tradițional de outsourcing, bazat pe externalizarea resurselor umane, începe…

12 ore ago

Danone susține centrele E.G.A.L. care oferă mese calde pentru copiii din zone defavorizate

Danone România s-a alăturat susținerii centrelor de zi E.G.A.L. dezvoltate de Societatea Națională de Cruce Roșie, susținând continuarea activității din…

13 ore ago