Deloitte România direcționează 12.000 de euro către Asociația Dăruiește Viață și 14.000 de euro către Spitalul Clinic de Urgență Floreasca pentru a sprijini eforturile acestora de a gestiona criza generată de răspândirea COVID-19, în urma unei acțiuni de strângere de fonduri organizate în rândul angajaților din toate entitățile Deloitte prezente în România, incluzând liniile de servicii și centrele de servicii regionale.
Recent, Fundația Deloitte a anunțat o donație de 100.000 de euro către Societatea de boli infecțioase și HIV-SIDA, pentru a sprijini Institutul Matei Balș și Institutul Național de Sănătate Publică în lupta împotriva crizei. În ambele cazuri, destinația fondurilor a fost decisă în urma consultării angajaților.
„În contextul actual, continuăm să ne susținem clienții și mediul de business prin diverse inițiative, comunicând permanent perspective globale și locale și oferind sprijin în navigarea prin labirintul provocărilor și implicațiilor cauzate de pandemia de COVID-19. Mai mult decât atât, ne-am unit forțele pentru a fi alături de personalul medical în lupta pe care o duce în fiecare zi pentru a combate efectele cauzate de noul coronavirus. La trei săptămâni după ce am donat 100.000 de euro prin Fundația Deloitte către Institutul Matei Balș și Institutul Național de Sănătate Publică, revenim, prin contribuțiile individuale ale colegilor noștri, cu donații către Asociația Dăruiește Viață și către Spitalul Clinic de Urgență Floreasca, în valoare totală de 26.000 de euro. Vom căuta și alte modalități în care să sprijinim combaterea crizei actuale, nu doar financiar, dar mai ales prin expertiză, inovație și creativitate”, a spus Alexandru Reff, Country Managing Partner, Deloitte Romania și Moldova.
Expand Labs marchează o premieră în România prin deschiderea primului hub dedicat sănătății preventive, longevității și biohacking-ului Noul spațiu oferă…
E.ON România și Asociația Zi de BINE își unesc forțele în vederea prevenirii consumului de substanțe interzise în rândul tinerilor…
În perioada sărbătorilor de iarnă, Lidl România continuă tradiția de a transforma bucuria dăruirii într-un sprijin real pentru copiii din…
Pe măsură ce anul se apropie de final, piețele de capital globale și performanțele companiilor vor resimți influența mai multor…
OMV Petrom, cel mai mare producător integrat de energie din sud-estul Europei, și TAROM, compania națională de transport aerian a…
Fabrica de Vacanțe, parte a Grupului Aerotravel, lansează cea mai așteptată campanie a anului, Black Friday 2024, cu reduceri de…