Angajați Fericiți = Clienți Fericiți. Cum să creezi experiențe de top pentru clienții și angajații tăi
Reading Time: 3 minuteProbabil ai auzit deja celebra frază a lui Richard Branson, fondatorul Virgin – „Dacă ai grijă de angajații tăi, ei vor avea grijă de clienții tăi”. Este un citat pe cât se poate de simplu, pe atât de adevărat. În special în prezent, când afacerile sunt din ce în ce mai digitalizate, iar e-commerce a devenit nucleul oricărui brand.
Pentru a face față cu biro așteptărilor clienților, care doresc agilitate și experiențe personalizate, companiile trebuie să utilizeze toate metodele necesare și cele mai bune practici pentru a le întruni. De altfel, o experiență pozitivă pentru client reprezintă o parte fundamentală a succesului oricărei companii, întrucât diversele întâlniri ale acestuia cu brandul tău și impresia urmată contribuie la viziunea globală, care te va diferenția și îl va face să te aleagă în detrimentul competiției.
Pentru a afla care sunt cele mai bune practici, dar și soluții în această direcție, SAP te invită pe 11 mai la SAP Customer Experience Summit, o conferință online care reunește experți de top din industrie, analiști de piață, practicieni și vizionari, care îți vor prezenta tendințele actuale ale pieței și îți vor explica cum să-ți înțelegi mai bine clienții, să interacționezi cu ei și să le oferi experiențe personalizate. Mai mult, vei asculta exemple reale de succes, împărtășite de numeroși profesioniști chiar din Europa Centrală și de Est.
Agenda evenimentului cuprinde momente importante precum prezentarea Dr. Susanne O’Gorman, din partea agenției de cercetare KANTAR, care va discuta pe baza datelor celor mai recente studii din regiunea CEE despre cum pot companiile obține o cultură customer-centric, sau keynote-ul despre hiper-personalizare cu exemple de la ADIDAS. Vei putea, de asemenea, să asculți opiniile unor profesioniști de la Google, E-Obuwie și Orbico referitoare la redefinirea experienței consumatorului în noua normalitate. Video-conferința îi mai are invitați și pe doi sportivi de elită, lideri în domeniul lor: Elina Svitolina, #5 mondial la tenis feminin și Tomas Hertl, primul jucător ceh din NHL. Cei doi vor povesti ce impact a avut pandemia asupra motivației, performanțelor și leadership.
Însă, pentru a ajunge la clienți și a menține o conexiune puternică cu aceștia, companiile de succes trebuie să investească în experiențe superioare pentru angajații lor. Punând forța de muncă în nucleul activității, organizațiile pot face loc progresului, atât la nivel de indivizi, cât și pentru echipe și companie.
Pentru a afla mai multe tendințele actuale și viitoare, dar și despre provocările și soluțiile din domeniul resurselor umane, SAP te invită pe 12 mai la SAP Human Experience Summit – ghidul tău pentru o transformare digitală de succes a proceselor de HR. Evenimentul reunește experți de top care vor împărtăși cele mai bune practici în HR din regiunea Europa Centrală și de Est. Vei afla care sunt soluțiile ce pot ajuta angajații să-și sporească productivitatea, încrederea și angajamentul în timpul unei crize pandemice sau care sunt cele mai bune modalități de a-ți adapta business-ul la viitorul digital, axat pe un management al forței de muncă ce are la bază valori, experiențe pozitive pentru angajați și procese inteligente de HR.
Evenimentul îi are ca speakeri pe Sabrina Dick, HR Director SAP CEE care, alături de invitații săi, va discuta despre experiențele angajaților, crearea de lideri în cadrul orgnizației și rolul mangerilor de HR în noul context global. De asemenea, reprezentanți ai celor mai puternice companii din regiunea CEE, printre care Earnst & Young și MHP, alături de experți SAP, vor dezbate în cadrul unui panel despre dezvoltarea continuă a angajaților.
Nu trebuie ratate nici prezentările despre viitorul dezvoltării de talente, employer branding vs. candidate experience, employee wellbeing în era muncii remote sau performance management, susținute de experți de top la nivel regional și global
Conținutul și agenda ambelor evenimente sunt dedicate și create special pentru țările din Europa Centrală și de Est, inclusiv România. Participarea este gratuită, cu necesitate de înscriere în prealabil, la fiecare dintre cele două evenimente:
SAP Customer Experience Summit
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz