Andrei Stoica și Răzvan Stătescu, Brunch: „Ne concentrăm pe creșterea pe piața europeană”
Reading Time: 3 minuteLa scurt timp după ce au ridicat o rundă de investiții de 250.000 de euro, Andrei Stoica și Răzvan Stătescu, fondatorii Brunch, un startup care construiește o soluție digitală de colaborare și-au propus să mai ridice 285.000 de euro de pe SeedBlink, la o evaluare de 2,3 milioane de euro.
Când și cum a luat naștere ideea din spatele Brunch și care este viziunea pe care o aveți pentru startup?
Colaborăm pentru dezvoltarea de website-uri de mulți ani și întotdeauna am simțit nevoia unei modalități mai simple de a da și a primi feedback către/de la clienții noștri.
De multe ori am investit timp și efort în a înțelege ce, cum și unde trebuie modificat pentru a corespunde unei anumite viziuni. Așa că anul trecut am decis să creăm propria soluție, așa cum ne-am fi dorit să o găsim în piață.
Brunch a început ca proiect anul trecut, când am început să construim partea tehnică și să discutăm cu potențiali clienți. Anul acesta, am decis să scalăm – am ridicat deja o rundă de investiții de 250.000 de euro de la Mihai Ivașcu și Ulpia Ventures, am dezvoltat noi caracteristici, am început să investim mai mult în promovare și recent am lansat o campanie de crowdfunding pe SeedBlink.
Ce ne dorim este să facilităm modul în care colaborează specialiștii sau agențiile de digital cu clienții lor atunci când lucrează remote, la website-uri performante. Vedem Brunch ca pe un startup internațional și ne concentrăm acum pe creșterea pe piața europeană.
Am creat tool-ul de care noi aveam nevoie. Ne dorim mult să ajutăm și să avem un impact real și suntem încrezători că, având aceste valori la bază, vom reuși să avem un impact pozitiv.
Cum funcționează platforma Brunch, cui îi este adresată și care sunt principalele beneficii ale acesteia, în condițiile în care munca la distanță a devenit o obișnuință în viața unui număr mare de companii?
Brunch este o platformă colaborativă care permite adăugarea de feedback pentru site-uri live. Procesul, sumarizat arată așa: îți creezi un cont, introduci link-ul website-ului tău în platformă și începi apoi să adaugi comentarii și sugestii. Poți adăuga oricât de mulți colaboratori care să vadă și să răspundă sau să implementeze schimbările.
Ne adresăm specialiștilor din marketing, web design și content creation, din agenții sau freelanceri care lucrează remote cu clienți din orice domeniu, la dezvoltarea website-urilor acestora. Avem planuri de pricing create în funcție de volumul de lucru al acestora (un plan gratuit, unul de 19 dolari / lună și unul de 79 dolari/lună).
Cu atât mai mult cu cât acum a devenit tot mai obișnuit să lucrăm de oriunde, noi contribuim la calitatea proiectelor clienților noștri. Evitând call-urile lungi, print-screen-urile neclare, email-urile în care uneori te pierzi, economisești timp, bani și ești mai productiv. De multe ori, putem primi feedback complicat și confuz, când schimbarea dorită este de fapt foarte simplă. Aici intervenim noi și simplificăm procesul.
La finalul lunii septembrie, Brunch s-a lansat pe SeedBlink. Ce înseamnă pentru voi listarea pe SeedBlink?
Ne propunem să ridicăm 285.000 de euro de pe SeedBlink, la o evaluare de 2,3 milioane de euro. Am lansat campania la puțin timp după prima rundă, pentru că vrem să creștem accelerat și să ajungem cu soluția noastră la cât mai mulți oameni.
În același timp, avem nevoie alături de noi de oameni cu experiență, care ne pot ajuta nu doar financiar, ci și cu alt tip de resurse: cunoștințe, acces la rețelele lor, mentorat.
Brunch este menit să devină o platformă internațională care va concura cu cele mai mari nume de pe piață și este foarte important pentru noi să ne dezvoltăm sustenabil, să facem pașii potriviți.
Care sunt planurile pe care le aveți pentru companie în următoarea perioadă?
Continuăm să îmbunătățim aplicația, conform feedback-ului pe care îl primim din piață și să adăugăm noi feature-uri (integrări cu alte tool-uri, de exemplu).
Ne dorim să ne extindem baza de clienți din România, dar și să ne mărim echipa. Vrem să atragem noi colegi, care se ghidează după aceleași principii: grija pentru client, claritate, progres, wellbeing fizic și psihic.
Știm că pentru a atinge acest obiectiv, avem nevoie să fim cât mai vizibili, cu un produs de calitate. Ne construim imaginea și comunicarea cu publicurile noastre atât online cât și, când va fi posibil, offline
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz