MarComm Publicitate Stiri

Andrei Cohn, în juriul Cannes Lions de anul acesta

20 mai 2019 < 1 min

Andrei Cohn, în juriul Cannes Lions de anul acesta

Reading Time: < 1 minut

Andrei Cohn, Director de Creație și Manager al Cohn & Jansen, va  juriza lista scurta a lucrărilor înscrise la Cannes Lions, în categoria Brand Experience & Activation.

Ceilalți evaluatori români de shortlist la Cannes Lions sunt: Simona Simon – McCann PR la PR, Irina Stoleriu – Publicis la Media și Ioana Zamfir – Centrade Cheil la Direct.

Cu background de Arte la capitolul educație, Andrei Cohn lucrează în advertising din 1996. A debutat la JWT, iar în 2002, a lansat agenția al cărei lider este până astăzi. În ultimii 20 de ani, a câștigat premii de creație și eficiență în festivaluri locale și internaționale. Pentru o perioaă a regizat spoturi TV, după care a scris și regizat filme de scurt și lungmetraj, care au circulat în mai multe festivaluri locale și internaționale. În 2019 va avea premiera “Arest”, cel de al doilea lungmetraj care îi poartă semnătura.

“Andrei Cohn este una dintre figurile legendare ale creativității românești de elită. Se numără printre puținii directori de creatie interesați de competițiile globale de gen la începutul anilor 2000. Până azi, vede în festivaluri un teritoriu fertil pentru schimbul de idei, nu unul pentru display-ul de egouri. Nu crede în lucrările croite artificial, pe care le miroase de la o poștă și are un apetit natural pentru soluții de substanță, implementate impecabil și generatoare de rezultat,” a declarat Teodora Migdalovici, ambasadorul festivalului Cannes Lions în România.

În 2016, agenția Cohn & Jansen a devenit posesoarea primului Gold românesc la PR / Cannes Lions pentru “Purity test – Aqua Carpatica”.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: