Începând cu luna ianuarie, Andreea Moldovan, până acum General Manager Avon Southern Europe, preia funcția de Managing Director Avon Europe. În noul său rol, ea va coordona o regiune ce cuprinde 4 piețe principale (Italia, Polonia, UK și România) și alte 20 de piețe secundare.
Andreea Moldovan are o carieră impresionată de 25 de ani alături de Avon, iar în ultimii 11 ani a condus in calitate de General Manager mai multe grupuri de țări, realizând rezultate remarcabile cu fiecare mandat. Anul 2023 a marcat de asemenea un astfel de capitol pentru Europa de Sud Est, dar în special pentru România, pe care finalul anului a găsit-o în topul celor mai performante piețe.
„Sunt extrem de entuziasmată de pasul pe care îl fac și de transformarea prin care Avon trece în acest moment! Am toată încrederea că noua formulă în care vom funcționa ne va duce și mai aproape de un model de business agil, gata să țină pasul cu nevoile mereu în schimbare ale consumatorilor”, spune Andreea Moldovan.
Andreea Moldovan, Managing Director Avon Europe
Odată cu promovarea Andreei Moldovan, Roxana Popescu preia frâiele Avon România și Moldova în calitate de General Manager.
Roxana Popescu este alături de companie de peste 20 de ani, iar de peste 5 ani este cea care inspiră și crește o crește o comunitate de peste 100.000 de Reprezentanți Avon din țara noastră, din rolul de Head of Sales. Cu o experiență bogată și roluri cheie ce au dus-o din Țările Nordice până în Republica Moldova, Roxana va continua să alimenteze creșterea businessului Avon în România, una dintre cele mai importante piețe din Avon International.
„Este o onoare să preiau acest rol și să am ocazia să continui să cresc alături de o echipă care pur și simplu strălucește prin rezultatele ei printre țările Avon. Proiectele României sunt aplaudate la nivel global, colegi din echipa noastră ocupă poziții cheie în piețe din toată lumea, iar asta mă responsabilizează să alimentez în continuare acest spirit.”
Roxana Popescu, General Manager Avon România și Moldova
Cele două promovări sunt parte dintr-o serie de transformări organizaționale, parte din strategia Open Up & Grow, prin care Avon se îndreaptă accelerat către un model de business omnichannel ce păstrează modelul de vânzare directă în ADN-ul companiei, însă deschide rapid accesul consumatorilor către oportunități de shopping online sau retail. Prin fiecare etapă de transformare, Avon își reafirmă angajamentul de a oferi femeilor acces la frumusețe și la oportunitatea de a face pași spre independența financiară.
Avon este unul dintre cei mai mari jucători din industria beauty, fiind un business cu o tradiție de peste 135 de ani în lume și de peste 25 de ani în România.
Doar una din șase (16%) dintre cele mai mari companii din lume este, în prezent, pe drumul corect pentru a…
Guvernul României a confirmat intenția sa de a achiziționa 32 de aeronave Lockheed Martin F-35 Lightning II de generația a…
Evenimentul emblematic al revistei Haute Culture, Gala The Culture of Luxury, în cadrul căreia sunt celebrate personalități și proiecte remarcabile,…
O recomandare care să-ți aducă înapoi 5% din valoarea cumpărăturilor la POS timp de o lună? Da, dar numai cu…
După expirarea perioadei inițiale a unui contract încheiat cu un furnizor de servicii de comunicații electronice, utilizatorii finali pot opta…
Peste 1300 de organizații neguvernamentale active din România au adresat astăzi o scrisoare deschisă partidelor politice, solicitându-le să își asume…