Marketing

Andreea Mihai s-a alăturat echipei Leroy Merlin România

Reading Time: 2 minute

Andreea Mihai, fost director de marketing al Carrefour România timp de 18 ani, este noul lider marketing și e-commerce al Leroy Merlin România, în prezent, numărul doi pe piața locală de  DYI.

În cele câteva luni de la plecarea din Carrefour, Andreea Mihai a făcut consultanță pentru cinci firme și a investit alături de o parteneră într-un business online. În acest timp, a interacționat cu Leroy Merlin și, după mai multe discuții, a decis să se alăture acestei companii.

”Sunt entuziasmată de acțiunile de CSR întreprise până acum de Leroy Merlin: de exemplu, începând cu luna februarie 2017, compania a demarat procesul de delistare a tuturor produselor din lemn, provenite de la companii naționale și internaționale, care nu respectă standardele de sustenabilitate și certificările FSC (Forest Stewardship Council) și PEFC (Programme for the Endorsement of Forest Certification). Acest demers face parte din filosofia de afaceri a Leroy Merlin, care pune accent pe etică în afaceri, sustenabilitate și grija pentru mediul înconjurător”, declară Andreea Mihai.

Pe viitor, Leroy Merlin are în plan urcarea pe prima poziție în rândul retailerilor de DIY și bricolaj din România.

Leroy Merlin este unul dintre cei mai mari retaileri specializați pe bricolaj, construcții, decorațiuni și grădinărit, cu o istorie de peste 90 de ani la nivel mondial, și primul din Europa. Compania deține aproape 500 de magazine în 13 țări din Europa, Asia, Africa și America de Sud. În România, retailerul are 17 magazine și peste 2000 de angajați în București, Cluj-Napoca, Craiova, Ploiești, Brașov, Constanța, Sibiu, Suceava, Târgu Mureș, Bacău, Iași, Timișoara și Oradea.

Loredana Sandulescu

Recent Posts

Black Friday la eMAG cu rezultate impresionante. Creștere de 22%, vânzări de aproape 900 milioane lei

A 14-a ediție de Black Friday la eMAG a stabilit noi recorduri, când peste 647.000 de clienți au comandat 3,2…

2 ore ago

Românii au comandat de peste 800 de milioane de lei de pe eMAG până la 19:30

Cea de-a 14-a ediție de Black Friday la eMAG a depășit toate estimările. Până la ora 19:30, 566.000 de clienți…

19 ore ago

Hidroconstrucția se pregătește de ieșirea din insolvență

Hidroconstrucția, cel mai mare antreprenor român în domeniul construcțiilor hidroenergetice, anunță că se indreaptă pe drumul spre redresare prin definirea…

19 ore ago

Aproape 900.000 de tranzacții în magazinele online de Black Friday. Plăți de peste 550 milioane lei

PayU GPO România, unul din principalii procesatori de plăți online a organizat și anul acesta, de Black Friday, un eveniment…

19 ore ago

Black Friday la eMAG după trei ore. Cifra comenzilor a atins 524 milioane de lei

După primele trei ore de la startul celui mai mare Black Friday de până acum din cei 14 ani de…

o zi ago

Simona Fîrtat revine în echipa L’Oréal România

De la 1 octombrie 2024, Simona Fîrtat a revenit în România, pentru a prelua funcția de Corporate Affairs and Engagement…

o zi ago