Andreea Ghenoiu, Jazz, în juriul Eurobest 2017
Reading Time: 2 minuteAndreea Ghenoiu, Group Creative Director al agenției independente Jazz, va reprezenta România la Eurobest, în secțiunea Promo & Activation.
Pe lista scurtă a propunerilor de jurați s-au mai regăsit Sebastian Olar, Publicis, și Andrei Cohn, Cohn&Jansen.
Andreea Ghenoiu lucrează de peste 12 ani în publicitate și, de trei ani, este Group Creative Director la Jazz unde a lucrat pe branduri naționale și internaționale precum Avon, Groupe Societe Generale, Provident, Muller, Medlife, PepsiCo. În ultimii trei ani, Jazz a devenit una dintre cele mai premiate agenții independente din România, reușind în 2016 să obțină primul leu de aur la Cannes, pentru o agenție românească independentă. Andreea a inițiat și a lucrat la proiectul câștigător – “Oprește Barbaria, Salvează Ciocârlia” – prima campanie care a schimbat o lege în România cu 0 buget. Ideea campaniei, premiată cu aur în recent lansata categorie Lions Entertainment, a apărut după ce Andreea a auzit la radio despre legea mult prea permisivă a vânătorii care dădea liber la masacrarea ciocârliilor, simbolul muzicii românești. Aceeași campanie a câștigat și Gold Effie, numărându-se, astfel, printre cele 15 campanii din lume care au câștigat ambele premii în 2016, conform Gunn Report.
Înainte de Jazz, s-a antrenat creativ în Leo Burnett și ScalaJWT. A studiat scriere dramatică și regie de teatru la Paris.
“Alegerea Andreei este o recunoaștere a talentelor noului val și un compliment implicit pentru independenții care se încăpățânează să facă performanță mondială, în ciuda provocărilor de tot felul. Să ne amintim cine a câștigat aur la Cannes, din România, în ultimii cinci ani. Agenții independente – Jazz+Rogalski Damaschin, agenții care mai întâi au făcut istorie ca independente – Cohn & Jansen JWT, două echipe de Young Lions de la The Alternative School și o multinațională – Geometry. Concluzia? Industria se schimbă și, din perspectiva mea de observator, Andreea e un simbol al acestor schimbări, inclusiv al celor care vizează șansele la exprimare pentru toate femeile inteligente, talentate și ambițioase ale comunității creative de la noi”, a declarat Teodora Migdalovici, ambasadorul Lions Festivals în România.
Teodora Migdalovici a preluat reprezentanța Lions Festivals în România din 2004. A promovat în jurii peste 30 de vârfuri ale industriei locale de creativitate, a fondat cea mai premiată școală de gândire creativă din Estul Europei și a fost catalizatorul apariției LIONS PR drept categorie independentă la Cannes, unde a și facilitat prezența primului român intr-un juriu de o asemenea magnitudine, înainte ca industria să câștige primul gold. Din 1998 face ambasadoriat pentru creativitate, sub influența principiului Love & Lobby.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz