Andreea Ghenoiu devine Creative Partner în Jam Session Agency
Reading Time: 3 minuteJam Session Agency o numește Creative Partner pe Andreea Ghenoiu, aceasta devenind primul membru din echipă care participă la un plan de recompensare pe termen lung (Stock Option Plan), gândit să implice angajații care și-au dovedit rolul-cheie timp îndelungat în business la cel mai înalt nivel. Alături de co-fondatorul agenției, Valentin Suciu, Andreea va coordona echipele de creație.
Andreea Ghenoiu, parte din echipa lui Valentin și a Irinei de peste 7 ani (Group Creative, Creative Director în cadrul Jazz Communication și acum Creative Partner în Jam Session Agency), a lucrat anterior la Scala JWT, Senior Interactive sau Leo Burnett. A contribuit la campaniile majore de până acum premiate la nivel internațional și național și este implicată activ în procesul de creație pentru clienții agenției.
“Împreună cu Irina Pencea și Valentin Suciu, astăzi suntem Jam Session Agency. Cred în relațiile de lungă durată cu ceea ce faci și în locurile unde creativitatea întâlnește umanitatea și expresia personală a oamenilor din acel loc. Mi-am căutat Locul în care să pun o parte din mine și partea asta să fie primită cu inima deschisă. Am căutat Locul, dar am găsit Oamenii: Irina și Vali. Și de atunci au trecut mai mult de 7 ani în care s-au întâmplat minunății de proiecte, Cannes-uri, Effie-uri, Grand Prix-uri… dar mai ales din ce în ce mai mulți oameni și idei minunate care mă încarcă în fiecare zi”, spune Andreea Ghenoiu, noul Creative Partner Jam Session Agency.
Începând cu această etapă de dezvoltare a agenției, angajații cu ADN-uri creative sau de business vor putea fi cooptați ca parteneri, pe un model de business similar celui din casele de avocatură, care își propune să recompenseze implicarea și contribuția semnificativă.
“Sunt foarte bucuroasă că Andreea devine azi și în acte ceea ce este în realitate de peste 7 ani: un partener de drum lung, implicat total în ceea ce facem împreună – creativitate cu suflet și impact pentru branduri. Rezultatele pe care le aducem pentru clienții noștri sunt efectul echilibrului dintre competențele de business (strategie și account management) și creație, și prin planul de cooptare a oamenilor seniori vom întări acest model și, implicit, vom crește impactul în business-urile clienților”, explică Irina Pencea, co-fondator și Managing Partner Jam Session Agency.
“Andreea ne este un partener adevărat de multă vreme. Creativă, implicată, nu se pierde pe drum și nu abandonează niciodată idea de a fi mai bună și a face ceva mai bun. Sunt un om norocos să fiu înconjurat de oameni care au standardele umane și profesionale sus. Și cred că este bine pentru toată lumea ca oamenii care sunt așa să aibă puterea de a transforma o organizație și de a-i inspira pe alții prin ceea ce fac.
Am început în 2003 o colaborare cu Irina care a rezistat în timp pentru că am avut încredere unul în celălalt, ne-am respectat și admirat reciproc și am împărtășit același ideal de independență și de valoare creată prin gândire strategică și creativitate. Acum proiectul nostru a ajuns la maturitate și asta se vede prin rezultatele noastre și prin formularea unui model de business care permite oamenilor valoroși să aibă un cuvânt de spus dincolo de job description. Și, ca să rezum, Jam Session va fi întotdeauna agenția în care creația va fi 50%, strategia și înțelegerea de business 50%. Iar valoarea adăugată de 100%”, spune Valentin Suciu, co-fondator și Creative Partner Jam Session Agency.
Noul Creative Partner a fost implicat total în ultimii 2 ani în construcția brandului ING, un client care îi admiră energia și implicarea.
“Lucrez cu Andreea de aproape 2 ani. E coloana vertebrală creativă a echipei, mereu dispusă să caute un unghi diferit pentru a face lucrurile mai bune și mai interesante. Andreea este un profesionist căruia îi pasă enorm de ceea ce creează și este capabilă să împingă oamenii cu această energie. Sunt un client fericit că Andreea va deveni partener la Jam Session; merită asta și va aduce, cu siguranță, multe lucruri creative din noua ei postură”, crede Wenka Booij, Lead Marketing & Brand ING România.
Jam Session Agency a câștigat primul titlu de Agenția Anului la Internetics 2021, împreună cu clienții săi: Carrefour România, ING România și Tazz by eMAG. Andreea Ghenoiu, împreună cu Valentin, Irina și echipele coordonate de ei, a reușit să aducă primul aur la Cannes pentru o agenție independentă din România, un alt leu de argint anii următori și 9 shortlisturi, precum și alte zeci de premii la festivaluri locale și internaționale: D&AD, SABRE, Golden Hammer, Golden Drum, Effie (un Grand Effie și alte zeci de Gold, Silver și Bronze), Internetics, Webstock și numeroase distincții Romanian PR Award.
credit photo: Andreea Goia
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz