Andi Moisescu este noul brand ambasador Rowenta Romania
Reading Time: 2 minuteÎn urma unui parteneriat semnat la începutul acestei toamne, Andi Moisescu devine noua imagine a brandului Rowenta România în categoria Home Cleaning.
Lansarea colaborării are loc odată cu startul noii campanii naționale „Ia-ți weekendul înapoi instant cu Rowenta”. Prin această campanie, Rowenta promite să ne redea timpul liber prin intermediul unei game de aspiratoare inovatoare, ușor de folosit și cu design funcțional.
Întâlnirea dintre Andi Moisescu și produsele Rowenta nu este întamplătoare și este o campanie care inspiră. Andi Moisescu este reprezentativ pentru publicul țintă: un bărbat activ, profesionist, familist implicat și un model pentru ceea ce înseamnă bărbatul modern în secolul vitezei.
„Ceea ce ne propunem prin asocierea cu Andi Moisescu este promovarea unui nou tip de stil de viață, în care oamenii ocupați recâștigă timp pentru ei datorită tehnologiei Rowenta. Fiecare produs este gândit astfel încât să ofere o experiență de curățenie superioară, într-un timp mai scurt și cu mai putin efort. În centrul campaniilor suntem noi, toți cei care spunem prea des „Nu am timp”. Avantajul principal al aspiratoarelor Rowenta este simplificarea curățeniei și eliberarea agendei pentru lucruri mai plăcute,”a declarat Adriana Maxim Trade Marketing Manager Groupe SEB SCE.
Mereu în mișcare, Andi mizează pe tehnologie și se bazează pe ajutorul aspiratoarelor robot Rowenta cu care poate controla de la distanță curățenia casei, în timp ce el se poate relaxa, poate petrece timp cu cei dragi sau se poate dedica pasiunilor sale.
„Cred că e întotdeauna loc de mai bine în viață. Îmi place să-mi folosesc timpul tot mai eficient și incerc să trăiesc fiecare clipă, din plin. Dacă tehnologia mă poate ajuta să câștig timp pentru mine, nu pot decât să mă bucur. Abia aștept să-l împart cu cei apropiați și atât de dragi mie. Ceea ce le doresc, inevitabil, tuturor celor pe care, chiar dacă nu-i cunosc, îi bănuiesc că împart cam același spirit cu mine”, a declarat Andi Moisescu.
Duque Jose Fernando Marketing Manager Groupe SEB SCE a declarat: „Andi Moisescu este reprezentativ pentru targetul nostru și pentru tipul de client care achizitionează aspiratoare Rowenta. Este o persoană cu o viață activă și energică, la curent cu noutățile, care știe să folosească beneficiile tehnologiei în avantajul său și să pună aspiratorul la treabă pentru a-și face viața mai ușoară. Avem nevoie de mai mult timp, de soluții rapide și mai eficiente, iar aspiratoarele Rowenta ne ajută să delegăm curațenia ușor și comod. Weekendul devine un laitmotiv pentru timp liber investit în tot ceea ce contează pentru noi.”
Viața este mai ușoară când ai tehnologia de partea ta și poate fi și mai frumoasă când ai șansa să câștigi super premii. Prin noua campanie națională, la achizitionarea oricărui aspirator Rowenta, cumpărătorii pot înscrie bonul fiscal pe www.rowenta.ro/weekendulinapoi pentru a câștiga premii instant. Campania se defășoară în perioada 29 septembrie – 7 decembrie 2022.
Zilnic, participanții pot câștiga vouchere pentru cumpărături și săptămânal au șansa să primească banii înapoi pentru aspiratorul cumpărat și inscris în promoție.
Regulamentul campaniei „Ia-ți weekendul înapoi cu Rowenta” este disponibil pe www.rowenta.ro/weekendulinapoi.
Rowenta a luat nastere in 1909, in Germania. Brandul satisface nevoile consumatorilor aflati in cautarea produselor de inalta performanta pentru uzul cotidian. Rowenta dispune de o gama larga de produse, de la dispozitive pentru hairstyling si epilatoare, la aspiratoare si produse pentru ingrijirea tesaturilor, create din respect pentru consumator si pentru mediul inconjurator.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz