Potrivit datelor furnizate de Agenția Națională de Cadastru și Publicitate Imobiliară (ANCPI), în luna Iunie 2024 s-au vândut în Capitală cu 27% mai multe locuințe față de luna similară a anului trecut, mai exact 3.862 de unități, compartiv cu 3.043 unități cumpărate în 2023.3
“Acest avans însemnat al vânzărilor subliniază cererea mare pentru locuințe noi, stimulată și de creșterea constantă a prețurilor pentru închirieri, dar și a randamentelor ridicate generate de investițiile imobiliare.
În acest context pozitiv, North Bucharest Investments a înregistrat o creștere aproape dublă față de procentul mediu al vânzărilor din Capitală. Noi am avut 72 de tranzacții finalizate în iunie 2024, cu 50% mai multe comparativ cu unitățile vândute în aceeași lună a anului trecut.
Creșterea semnificativă a vânzărilor reflectă încrederea sporită a cumpărătorilor în potențialul acestei piețe. Factorii cheie, cum ar fi infrastructura modernă, poziționarea bună și accesul la facilități esențiale, continuă să atragă un număr tot mai mare de investitori și cumpărători”, menționează Vlad Musteață, CEO al North Bucharest Investments.
Piața imobiliară din București rămâne o destinație de top pentru cei care caută o investiție sigură și profitabilă. De altfel, Bucureștiul se află în topul orașelor cu cele mai multe apartamente și case tranzacționate în luna Iunie 2024.
Conform ANCPI, topul este urmat de Timiș – 866, Ilfov – 691, Constanța – 589, Cluj – 569 și Brașov cu 551 unități vândute în Iunie 2024.
North Bucharest Investments (NBI) este un grup de companii din segmentul imobiliar rezidenţial, ce activează pe două linii de business – activitate investiţională şi servicii de intermediere.
NBI Group a fost fondat în anul 2011, în Republica Moldova, de omul de afaceri Vlad Musteață, iar din vara anului 2022 a intrat și pe piața din România.
Grupul North Bucharest Investments a înregistrat peste 400 de tranzacții imobiliare în 2023, în ansambluri rezidențiale noi din zona de Nord a Capitalei. Doar în ultimul an, cifra de afaceri a companiei s-a dublat de la 20 de milioane de lei, la 42 milioane de lei.
NBI gestionează cele mai importante ansambluri rezidențiale din zona de Nord a Capitalei, iar activitatea companiei se diferențiază prin servicii dedicate de digital marketing, consultanță de vânzări cu experiență în vânzarea ansamblurilor rezidențiale noi și o comunicare customizată a ansamblurilor din portofoliu pe social media, toate acestea maximizând rezultatele de vânzări ale tuturor ansamblurilor rezidențiale din portofoliul companiei.
Ministrul Economiei, Antreprenoriatului şi Turismului, Ştefan-Radu Oprea, şi cel al Cercetării, Inovării şi Digitalizării, Bogdan-Gruia Ivan, au semnat, marţi, un…
Agenția independentă de comunicare Pi2, cu birouri și filiale în Europa Centrală și de Est, a fost selectată să gestioneze…
În medie, utilizatorii plătesc 12 abonamente online, inclusiv Netflix, Spotify și YouTube Premium – cele mai populare servicii din întreaga…
JYSK, Phillip Morris, Deichmann, dm drogerie markt și Starbucks sunt cele mai apreciate companii de către propriii angajați, conform “Top…
Piața IT din România trece printr-o perioadă de transformare, iar modelul tradițional de outsourcing, bazat pe externalizarea resurselor umane, începe…
Danone România s-a alăturat susținerii centrelor de zi E.G.A.L. dezvoltate de Societatea Națională de Cruce Roșie, susținând continuarea activității din…