Anca Nuta, Head of Identity & Communication, UniCredit Tiriac Bank
Reading Time: 2 minuteAnca Nuta, Head of Identity & Communication, UniCredit Tiriac Bank
Varsta: 36 de ani
Experienta in marketing: 13 ani
Anca Nuta lucreaza la Unicredit din 2002, iar actuala pozitie o detine din 2009. Printre campaniile pe care le-a coordonat se numara: campania de promovare a UEFA Champions League Trophy Tour in 2009 si 2013, UEFA Champions League – campanii de activare ale parteneriatului in perioada 2009-2014, UniCredit Tiriac Bank – Campania pentru credite ipotecare si imobiliare 2014, UniCredit Tiriac Bank – Mobile Banking Campaign 2014, UniCredit Consumer Financing – Campania de Credite de realizari personale, UniCredit Tiriac Bank – Campania pentru credite ipotecare si impobiliare 2015, UniCredit Tiriac Bank – Campania pentru IMM-uri 2015.
De asemenea, s-a ocupat de campaniile de brand engagement desfasurate cu ocazia parteneriatelor cu Festivalul International George Enescu, Pavilion Center for Contemporary Art & Culture, Festivalul International de Teatru de la Sibiu, Cicloteque – primul system de bike sharing din Romania, Gift Matching – cel mai bun program de voluntariat corporatist din Romania in 2010, lansarea primului affinity card din Romania “Cardul pentru fapte bune” in parteneriat cu Unicef, infiintarea si coordonarea “Bulevardul Expozitiei 1F” Project Space – spatiul propriu al UniCredit, dedicat artei contemporane.
Are un Master Relatii Publice si Comunicare la SNSPA si a absolvit Facultatea de Drept la Universitatea Spiru Haret. Este de asemenea absolventa a unui EMBA la Berlin School of Creative Leadership si este Certified Sustainability Practitioner – Institute of Environmental Management & Assesment (IEMA). Scrie pe www.artdarling.eu, blogul personal despre arta si comunicare pe care l-a lansat recent.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz