Anca Gheorghe este noul Head of Business DIUD
Reading Time: 4 minuteAnca Gheorghe, noul Head of Business DIUD, preia conducerea agenției video și îi imprimă o nouă viziune de business.
Din luna august a anului trecut, Anca Gheorghe este noul Head @ DIUD, agenția video care a livrat sute de clipuri publicitare pentru brand-uri ca Storia.ro, Beck’s, Banca Transilvania, AVON sau PENNY, a creat de la zero proiecte originale cu zeci de artiști și milioane de views (Diud’s Where My Tune) și a contribuit la realizarea unor lungmetraje sau animații premiate precum Dog Poop Girl sau Thank You For Your Teeth.
Preluarea conducerii de către Anca Gheorghe aduce cu sine o nouă viziune de business pentru DIUD și îi setează o nouă traiectorie: evoluția spre o agenție video hibrid, care duce serviciile oferite de echipă dincolo de limitele caselor de producție.
„La început, oamenii veneau la DIUD pentru Andrei, pentru viziunea lui artistică și regizorală. Astăzi, sute de proiecte de succes mai târziu, clienții vin la DIUD pentru servicii complete de consultanță, creație și execuție în comunicare video, evenimente live, toate adaptate fiecărui client, brand, mediu sau stil,” spune Anca despre agenția video fondată de regizorul Andrei Gheorghe.
De la events & experience la producție video
Dacă ai întreba-o pe Anca ce ambiții are din punct de vedere profesional, ar alege probabil să îți răspundă cu un Tik Tok de genul: <<Darling, I’ve told you several times before: I have no dream job, I do not dream of labor>>.
Ce se ascunde, însă, în spatele umorului ei este conștientizarea avantajului de a se fi format profesional în cadrul celei mai premiate agenții de PR din România – MSL The Practice. A preluat funcția de Head of Experience & Events în mai puțin de 4 ani de la sosirea în agenție, iar în cei aproape 8 ani a câștigat alături de #PeopleofMSL peste 10 premii la PR Award pentru evenimentele coordonate de ea.
„Anii în care am învățat the best practice @ MSL The Practice au fost în egală măsură intenși și memorabili. Provocările și susținerea întâlnite acolo au contribuit enorm la evoluția mea profesională și oricâte premii am ajuns să câștigăm împreună, oamenii și profesionalismul lor au rămas pentru mine cel mai valoros asset.”
Momentul perfect. Maturizarea
Decizia de a trece la următorul nivel de responsabilitate – preluarea frâielor DIUD – a coincis perfect cu momentul de maturizare al agenției după cinci ani de creștere accelerată pe mai multe direcții de business.
„Evoluția DIUD ca business a decurs firesc (a nu se înțelege ușor). Ca în cazul oricărui organism viu, creșterea portofoliului, a diversității de clienți și proiecte au făcut necesară extinderea echipei. Era nevoie de oameni noi pe poziții noi, iar noua structură organizațională cerea un management diferit.”
La fel de firesc (și mai ușor) a venit și răspunsul la întrebarea „Cum ne mulăm pe aceste noi coordonate?” Simplu. Împrumutând echipei și agenției un pic din personalitatea noului HEAD: libertatea, apropierea de oameni, spiritul independent, toate dublate de o abordare people-centric.
„Eu și Andrei ne susținem unul pe altul și ne completăm profesional și creativ. Faptul că la DIUD n-a existat niciodată o ierarhie pe verticală a contribuit mult la spiritul de inițiativă, la implicarea autentică a colegilor în găsirea unor soluții mai avantajoase și mai competitive pentru nevoile clienților, dar și la un sentiment general de mulțumire în relația cu aceștia.
În următoarea perioadă vrem să explorăm la DIUD spiritul empatic, inteligența colectivă, leadership-ul colaborativ și o viziune mai clară a ceea ce suntem: o agenție video care are alături unii dintre cei mai buni profesioniști din piață. „Cred că oamenii sunt main asset-ul unei echipe într-un business sănătos și prolific, iar asta este o valoare importantă de la care nu ne vom abate”, spune Anca Gheorghe.
DIUD 2.0.
Cu ajutorul echipei și al colaboratorilor „casei”, primele luni sub noua conducere DIUD i-au conturat agenției premisele necesare pentru o transformare ambițioasă. DIUD 2.0., cum îi spune Anca, preia viziunea originală a casei de producție și o înscrie pe o traiectorie nouă, în linie cu actualele trenduri din industrie.
„ADN-ul DIUD este și va fi unul de storytelling prin creație video, cu o abordare umană pe fiecare brief primit. Încă de la început, am căutat să construim o punte de legătură între comercial și artă, cu o amprentă unică din punct de vedere stilistic și creativ. Chiar dacă în prezent avem know-how-ul și echipa care ne permit să livrăm o multitudine de proiecte – de la creație și strategie video la organizare de evenimente live, content creation pentru online și producție cinematografică – nu căutăm să vindem cu orice preț, ci mai degrabă să spunem poveștile autentice care mobilizează singure prin ceea ce inspiră și trezesc în oameni.”
Mereu pregătiți
Trecerea către o agenție video hibrid cu o paletă largă de servicii conexe impune o capacitate rapidă de ajustare. Anca abordează schimbările într-un fel pragmatic, care necesită timp pentru dezvoltare. În calitate de Head of Business a pus DIUD pe o nouă direcție, adaptată ambițiilor ei.
„O viziune clară a pașilor prin care trebuie să treacă DIUD ne permite oricând să ne reorganizăm în funcție de cerințe. Fără să pierdem din vedere necesarul, direcția și expertiza dedicate fiecărei zone de business. Deși suntem doar în primele capitole ale acestei transformări, rezultatele încep deja să apară: în ultimele cinci luni, DIUD și-a extins echipa și oferă servicii one-stop-shop pe zona video. Acestea vin în completarea celor oferite de agențiile de PR, publicitate sau marketing & comunicare și sunt designed să ajute brandurile să-și transpună cu mai multă ușurință și flexibilitate nevoile creative.”
Cu o echipă diversă și cu expertiză pe mai multe zone, DIUD devine un hibrid aparte pentru piața de producție video în România, un hibrid cu multe de zis și făcut.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz