Studiu APET: 9 din 10 români sunt mulțumiți de sistemul de tichete și preferă includerea acestora în pachetul salarial
După doi ani de la debutul pandemiei pe plan local, Asociația Profesională a Emitenților de Tichete (APET) a derulat un studiu...
După doi ani de la debutul pandemiei pe plan local, Asociația Profesională a Emitenților de Tichete (APET) a derulat un studiu...
În 2021, platforma Bookster a atins pragul de 106.000 de cititori din 1.012 companii din România. Cea mai căutată carte din...
Jumătate dintre români declară, în continuare, că nu au fost niciodată la medicul dentist, iar cei care se duc investesc 2.000...
Pe fondul inflației și a creșterii prețurilor, Reveal Marketing Research a derulat un studiu de piață privind trendurile de consum și...
De la influencing-ul purpose-driven, la metavers și fenomenul incluziunii, teme actuale prezentate de Ogilvy în Influence Trends Report 2022. Anul care...
Peste 80% dintre saloanele de înfrumusețare și stiliștii autorizați estimează că veniturile vor crește în primul trimestru al anului 2022, în...
Valoarea totală a investițiilor în startup-urile românești s-a triplat în 2021, ajungând de la suma de 30,4 milioane de euro raportată...
Primul indice imobiliar calculat pe baza prețurilor din tranzacțiile cu locuințe finanțate prin credit ipotecar este lansat de Kiwi Finance, cel...
24REAL, una dintre cele mai dinamice agenții de consultanță imobiliară din România, a reușit vânzarea cu succes a 12 imobile, a...
Aproape jumătate din cumpărătorii la nivel global văd între 3 și 5 tipuri de conținut înainte de a porni o acțiune...
Economia globală va avansa cu 4,5%, în 2022, dacă impactul variantei Omicron va fi limitat, iar măsurile implementate vor asigura o...
Cum va arăta lumea în 2022? După o scurtă perioadă de pauză, noul an aduce noi provocări pentru toți. Câteva predicții...
Redresarea post-criză rămâne robustă, dar continuă să fie inegală din cauza discrepanțelor tot mai mari între economiile avansate și cele emergente....
Zona geografică, dimensiunea băncilor, concentrarea pe un anumit segment de business și modelul de afacere sunt cei patru factori principali care...