Dyson Dust Study 2023: Majoritatea românilor nu urmează o rutină de curățenie, deși cunosc pericolele la care se expun
Rezultatele Dyson Dust Study 2023 arată că 53% dintre respondenții români fac curat doar atunci când observă praf în casă sau...
Rezultatele Dyson Dust Study 2023 arată că 53% dintre respondenții români fac curat doar atunci când observă praf în casă sau...
Platformele Video on Demand (VOD) câștigă tot mai mult teren pe ecranele noastre și amenință modelul de televiziune tradițională. În timp...
Prima reacție a multor companii când situația economică devine dificilă este să taie bugetele de marketing. Această soluție la îndemână poate...
Fundația Eidos, alături de compania internațională de sondare a opinie publice, Atlas Intel, a realizat două sondaje cu privire la starea...
Analiza Libris pe cele mai vândute 1000 de titluri pe site, corelată cu vârstele cititorilor, indică faptul că toate generațiile își...
Românii sunt dispuși să meargă până la 50 de kilometri distanță față de zona în care locuiesc pentru a face sporturi...
Avansul adoptării tehnologiei, revoluția digitală, dar și alți factori sociali vor duce în următorii ani la o schimbare semnificativă pe piața...
Creditele noi acordate de băncile din România populației și companiilor, în primul trimestru din 2023, s-au cifrat la 30,5 miliarde lei,...
Din momentul aderării la Uniunea Europeană și până în prezent, suma totală netă primită de România de la Uniunea Europeană se...
Comparativ cu luna martie, în aprilie s-au înregistrat ușoare creșteri la chiriile apartamentelor de două și trei camere din principalele orașe...
Prețul mediu al locuințelor în România a scăzut cu 11,3%, în valoare ajustată cu evoluția salariului mediu, comparativ cu 2014, nivelul...
Conform cercetării „Atragerea candidaților IT în anul 2023”, derulată de Prohuman împreună cu BestJobs în perioada februarie-aprilie 2023, oferta salarială adecvată...
McCann Worldgroup și UM România a lansat ieri, 26 aprilie 2023, studiul „The Truth About New Europe 2023” - un studiu...
În 2022, CSR, inițiativele de mediu și sociale au adus brandurile mai aproape de public, îmbunătățindu-le vizibilitatea și creând impresii pozitive...