Ana-Maria Blas este noul Business Analytics Manager al Digitas România
Reading Time: 2 minuteAna-Maria Blas s-a alăturat echipei Digitas România din funcția de Business Analytics Manager. Din această poziție, ea va coordona din perspectivă strategică și analitică proiectele de pe toate conturile agenției. Ana are o experiență de 15 ani în media & advertising, dintre care 11 ani în televiziune, unde a făcut research și marketing, și 4 ani în agenție, în Starcom, ca Account Director.
“Ana ne completează foarte frumos echipa, acum devenită cea mai mare echipă de DATA dintr-o agenție de publicitate. Experiența ei aduce multă valoare departamentului de strategie pe zona de insights de consumator și, în același timp, ajută să închidem cercul, bazându-ne pe date în orice proiect: analiză piață, analiză de consumator, strategie de brand, strategie de comunicare, măsurare și optimizare a comunicării, calcule de ROI. Practic, înlăturăm subiectivismul din propunerile pe care le facem către clienți, mergem direct la țintă către ceea ce generează business,” a spus Alexandra Caciur, Head of Data & Business Intelligence la Digitas România.
“Mă bucur să mă alătur echipei Digitas și sper că expertiza mea să contribuie din plin la dezvoltarea departamentului de Data & Business Intelligence. Ambiția noastră este ca, prin analizele pe care le facem și insighturile de consumator, să generăm un impact real în businessul clienților noștri”, a declarat Ana-Maria Blas, Business Analytics Manager la Digitas România.
Ana-Maria fost dintotdeauna pasionată și a aplicat rezultate din DATA pentru a eficientiza proiecte, fie că a fost vorba de grilele de programe din televiziune, fie că a fost vorba de research-ul care venea în întâmpinarea optimizărilor de media în cadrul Starcom.
Photo 98504192 © Fizkes | Dreamstime.com
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz