AmRest deschide în Piața Victoriei al șaptelea restaurant Burger King din București
Reading Time: 2 minuteDupă ce a inaugurat șase noi restaurante în primul an pe piața din România, AmRest, una dintre cele mai mari platforme europene de restaurante și servicii alimentare, deschide un nou restaurant Burger King în centrul Bucureștiului.
Acesta se află situat pe Calea Victoriei, nr 155 și va fi deschis, conform legislației în vigoare, atât pentru take-away cât și pentru a onora comenzile care vin prin platformele de delivery.
Cel de-al șaptelea restaurant nou deschis în București apare la doar câteva luni după inaugurarea restaurantului Burger King din Piața Sudului, acest lucru făcând parte din strategia pe termen lung a companiei în România.
Noul restaurant este situat în Piața Victoriei, loc de promenadă pentru bucureșteni si va avea o echipă de 30 grill kings. Pe lângă deja binecunoscutele produse Burger King, în noua locație, fanii Burger King vor putea găsi și noile produse recent introduse în meniu – Plant Based Whopper & Plant Based Nuggets. Ca întotdeauna, compania a luat toate măsurile de siguranță și igienă în pregătirea tuturor comenzilor: de la recipiente cu dezinfectant în toate punctele-cheie din restaurant, la echiparea angajaților cu măști și mănuși.
“Deși anul trecut a fost unul provocator pentru toată lumea, noi ne-am adaptat rapid și ne-am concentrat toate eforturile pentru a oferi în continuare servicii rapide și de calitate, lucrând constant asupra planurilor de expasiune în regiune, așa cum am promis. Astfel, am reușit performanța ca în plină stare de urgență să deschidem patru noi restaurante, la nici un an de la apariția noastră pe piața din România, atingându-ne toate obiectivele propuse. În 2021 continuăm să creștem, iar astăzi anunțăm cu bucurie că deschidem cel de-al șaptelea restaurant în București, chiar în centrul Capitalei. România este o piață importantă pentru noi, unde dorim să investim iar pentru anul acesta pregătim în continuare oferte speciale pentru fanii Burger King și de asemenea, vom duce și mai departe planurile noastre strategice”, a declarat Daniel Ryska, AmRest Regional Director CE & SEE.
Burger King a deschis șase noi restaurante în primul an de la apariția pe piața din România. În plus, compania a integrat într-un timp record, în timpul pandemiei, serviciul de food delivery prin parteneriate cu aplicațiile de delivery și a dezvoltat serviciile deja existente de take away și de pick-up.
AmRest Holdings, SE este cel mai mare operator de restaurante multi-brand tip franciză din Europa, cu un portofoliu ce cuprinde 10 branduri în 25 de țări. AmRest operează francize pentru branduri precum KFC, Pizza Hut, Starbucks și Burger King, pentru mărcile proprii Sushi Shop, Pokai, La Tagliatella, Bacoa, Blue Frog și KABB. În România, AmRest operează Starbucks și lanțul de restaurante Burger King.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz