AMPRO a redesenat JOE
Reading Time: < 1 minutAgentia de brand si packaging design AMPRO DESIGN a redesenat intreaga linie de ambalaje pentru napolitanele Joe.
Redesign-ul a inceput odata cu repozitionarea intregului portofoliu si prin lansarea celui mai nou produs JOE, Ispite Dezvaluite.
“Pe cat de simplu parea brief-ul, pe atat de greu a fost sa gasim solutia potrivita pentru redesenarea ambalajelor Joe in concordanta cu noua platforma a brand-ului, Light indulgence. Dupa testarea interna a cel putin 8 rute de design, am decis sa redam lightness-ul printr-un limbaj vizual care combina imaginea fotorealista cu ilustratia schitata, astfel ramanand in zona potrivita pentru consumatorii JOE. Light indulgence = placere nevinovata, de aceea am ales norul, aripile si aura care, pe de-o parte, simbolizeaza inocenta placerii de a savura o napolitana Joe, iar pe de alta se comporta ca si elemente de diferentiere intre sortimente.” explica Irinel Ionescu, Creative Partner al AMPRO Design.
“Consumatorii aleg napolitanele ca pe-o alternativa mai usoara in categoria de dulciuri fara a renunta la placerea gustului. Noua platforma a marcii are in centru tocmai cele doua atribute, sub sloganul ‘Usor Irezistibil’. Desi ne-a fost destul de greu sa alegem intre rutele propuse de Ampro, varianta castigatoare ne-a cucerit prin simplitatea ideii si a executiei, care suprinde foarte bine noua pozitionare Joe, asigura o buna vizibilitate la raft si diferentiere intre sortimente” declara Ioana Mocanu, Group Brand Manager Confectionery, Nestle.
Echipa AMPRO Design care a contribuit la acest proiect a fost compusa din: Irinel Ionescu – Creative Director, Mihaela Dumitrescu – Account Director, Ana Poiana – Project Manager, Alin Patru – Ilustrator, Danubiu Barzu – Prepress, Francesca Muresan – Senior Designer, Feodor Paula & Raluca Popan, junior designeri.
Din partea Nestle, proiectul a fost coordonat de catre Ioana Mocanu – Group Brand Manager Confectionery si Anca Moldovan – Senior Brand Manager, JOE Wafers.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz