Marketing Stiri

Amprenta romaneasca in Lurzer’s Archive

18 dec. 2014 2 min

Amprenta romaneasca in Lurzer’s Archive

Reading Time: 2 minute

Razvan Capanescu, Chief Creative Officer al Leo Burnett Group, este primul director de creatie roman ales sa realizeze selectia digitala pentru celebra revista Lurzer’s Archive, una dintre cele mai valoroase resurse de inspiratie pentru profesionistii din comunicare de oriunde din lume.

Prima editie a revistei a fost publicata in 1984, in Germania. Astazi Lurzer’s Archive este cea mai mare revista dedicata industriei de publicitate din lume, cu un public fidel de peste 150.000 de cititori.

Rolul de content curator indeplinit de Razvan Capanescu a insemnat selectarea si recomandarea a cincisprezece campanii din intreaga lume, care au partea de digital ca element central; ele sunt incluse in ultimul numar din acest an al revistei tiparite.

Principalele criterii in selectia acestor campanii au fost prospetimea ideii si naturaletea cu care este folosit digitalul ca principal suport al ideii (nu doar ca media in care a fost declinat conceptul). Intregul proces este detaliat intr-un interviu acordat Lurzer’s Archive, care apare alaturi de selectia realizata.

Campaniile propuse sunt Depaul Charity U.K – DePaul UK Spot 4 Sale (Publicis Londra), Åhléns – Shot it, got it (Forsman & Bodenfors, Stockholm), Poo-Pourri – Girls Don’t Poop (Ackermania Creative SUA), Olivari Olive Oil – Audio cookbook (twofifteenmccann San Francisco), Universitatile YCAM si Yamaguchi – Sharing Faces (Kyle McDonald), Go fucking Do It Start-Up – Go Fucking Do It (Pieter Levels), Politia Locala Antwerp – The Selfie Speeding Sign (Duval Guillaume, Belgia), Sony Xperia Z1S – Underwater Apps (W+K), The Body Shop Malaezia – Selfie in the Dark (Grey Kuala Lumpur), Automobil Clubul Roman – #seatbeltb00bing (Publicis Bucharest), Pampers – Lost Treasures (BBR Saatchi & Saatchi Israel), Smart International – Dancing Traffic Light Man (BBDO Dusseldorf), S7 Airlines – Catch a Plane (Leo Burnett Moscova), Absolut Vodka – Buddy Check Up (JMW Stockholm) si Lidl – Lidl Fan Cup (MRM/McCann Germania).

Razvan Capanescu este din octombrie 2014 Chief Creative Officer la Leo Burnett Group (care include Leo Burnett, iLeo si Arc). In ultimii 7 ani a fost Chief Creative Officer la Publicis Bucuresti. Razvan Capanescu are peste 17 ani de experienta in publicitate si a mai lucrat pentru agentii precum Saatchi&Saatchi, Ogilvy, McCann.

 

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: