Amira – primul chatbot din business-ul agricol din România
Reading Time: < 1 minutAgrii România, unul dintre cei mai mari distribuitori de inputuri agricole din România, furnizori de Inteligență și Inovație pentru agribusiness-ul autohton, lansează chatbotului Amira, pentru a ușura munca agenților de vânzări în oferirea de informații despre hibrizi, substanțe active și produse specifice folosite de către agricultori. Soluția Amira este dezvoltată în colaborare cu Druid, companie specializată în tehnologie conversaţională.
Integrare cu Teams
Amira este integrată cu platforma colaborativă MS Teams, și acționează ca un motor de căutare în baza de date pentru agenții de vânzări. Astfel, peste 200 de agenți de vânzări obțin mai rapid informații despre produsele de protecția plantelor, semințe, prețuri producători, dar și rapoarte detaliate.
Premieră în agribusiness
Amira își împrospătează permanent cunoștințele, și face recomandări pe baza cerințelor specifice sau ale informațiilor istorice. De exemplu, pentru o cultură de porumb, Amira afișează opțiunile de hibrizi oferite de producători și, după selectarea mărcii dorite, comunică prețul standard și variantele de plată. Toate propunerile țin cont de cultură, normele de semănat pentru fiecare soi în parte, substanțe active sau concentrații. Mai mult, agentul de vânzare are posibilitatea oferirii unui discount, pentru ușurarea procesului de vânzare.
Din Irlanda
Brandul Agrii s-a lansat pe piata in 2012, in Marea Britanie și este marca înregistrată a grupului Origin Enterprises. Echipa Agrii din Românoa este formată din 90 de oameni de vanzari pentru ferme si 32 de agenti care gestioneaza relatia cu fitofarmaciile partenere.
Origin este o societate irlandeză de comert cu ridicat, fondată în 1897 de Horace Plunkett, fondator al agriculturii irlandeze moderne;
Grupul Origin își trage rădăcinile din transferul cunostințelor agronomice si consilierea fermierilor pentru a sprijini producția agricolă (Marea Foamete Irlandeză).
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz