Danone România, PENNY și Tetra Pak continuă campania de colectare în cadrul căreia consumatorii pot colecta orice ambalaj care conține marca Tetra Pak, cu cea de-a treia ediție „Aduci la reciclat, ai de câștigat!”, ce se va desfășura în toate magazinele PENNY din țară. Campania reprezintă continuarea unui demers de sustenabilitate, inițiat în 2019, prin care Danone România, PENNY și Tetra Pak își propun să crească gradul de conștientizare cu privire la nevoia de a avea un comportament responsabil față de mediul înconjurător.
Până la finalul acestui an, consumatorii pot aduce ambalaje ale produselor care conțin marca Tetra Pak , în cadrul punctelor de colectare special amenajate la intrarea în magazinele PENNY participante, la nivel național. Campania are și un mecanism promoțional, astfel că, pentru fiecare 5 ambalaje returnate, clienții vor primi un voucher în baza căruia vor beneficia de un produs Activia de băut cu fructe la 320g, la cumpărături în toate magazinele PENNY. Regulamentul campaniei este disponibil aici.
Datorită materialelor din care sunt realizate, ambalajele marca Tetra Pak pot fi reciclate, în urma acestui proces fiind recuperate fibrele materiilor prime din care ambalajul este realizat, care apoi se reintroduc în circuitul economic, în vederea fabricării de noi produse. Ambalajele produselor returnate de clienți trebuie golite de conținut, clătite și presate, în prealabil, urmând a fi preluate din magazinele PENNY de către societatea Vrancart, pentru reciclare. În cadrul edițiilor anterioare ale campaniei de colectare, numai în magazinele PENNY din București și Ilfov au fost reciclate aproximativ 12.000 de ambalaje Tetra Pak.
Axel Johnson a achiziționat compania La Fântâna, unul din principalii furnizori pe piața soluțiilor de apă din Europa Centrală și…
Platforma Civică Împreună pentru Centura Verde a marcat recent două borne importante: s-au făcut primele plantări din viitoarea centură verde…
SeedBlink, platforma all-in-one de equity management și investiții, intră într-o nouă etapă a dezvoltării cu Andrei Dudoiu, până acum președinte…
Veniturile totale ale firmelor din România au crescut de 6,5 ori în ultimii 15 ani, de la 400 miliarde de…
LIFE IS HARD, prima companie românească de software listată la BVB, piața AeRo (simbol LIH), prezintă rezultatele financiare și operaționale…
Schneider Electric și Saint-Gobain, lider în construcții ușoare și sustenabile, și-au unit forțele pentru a implementa primul sistem de automatizare…