Companii

Altex Romania va face peste 1.000 de angajări în toată țara

Reading Time: 2 minute

Altex, cel mai mare retailer electro-IT din România, a demarat un amplu proces de angajare pentru a susține extinderea și modernizarea rețelei de magazine la nivel național.

Compania își mărește echipa cu 1.000 de persoane. Pozițiile deschise sunt variate și disponibile în magazinele din toată țara, dar și în centrele logistice: casieri, consultanți vânzări, responsabili service, responsabili online, șef raion, responsabil financiar, director de magazin, director adjunct de magazin, picker, stivuitorist, manipulant marfă etc. Detalii sunt disponibile pe site-ul oficial al companiei la secțiunea cariere.

„Într-o perioadă plină de incertitudini, cu blocaje financiare pe toate palierele, ne-am asumat responsabilitatea de a susține redresarea economiei românești prin continuarea planului investițional și accelerarea procesului de angajare. Pentru noi, evoluția businessului este prioritară, alocând peste 27 milioane de euro din fonduri proprii pentru a deschide noi centre de retail în toată țara și, implicit, peste 1.000 de noi locuri de muncă”, a declarat Edvin Abdulachim, director comercial Altex România.

Compania asigură tuturor noilor angajați sesiuni de induction, dar și training-uri de perfecționare sau specializate (training tehnologii produse și servicii, vânzări, consultanță comercială etc.). De asemenea, angajații beneficiază și de bonusuri de performanță acordate în funcție de calitatea suportului acordat.

În mai, compania a anunțat că va continua planul de investiții de 27 de milioane de euro aprobat pentru 2020 chiar și în contextul recesiunii economice generate de pandemia de COVID-19. Până la finalul acestui an, Altex are în plan inaugurarea a cel puțin trei noi magazine în Chiajna, Lugoj și Deva, având alte două noi proiecte în faza de construcție în Reșița și în Câmpina, unde lucrările urmează să se finalizeze cel târziu în primul trimestru al anului 2021.

Altex România are 125 magazine deschise în toată țara. 2019 a fost cel mai bun an din istoria retailerului, care a înregistrat o cifră de afaceri de peste 4 miliarde de lei și profit net de 75,4 milioane de lei.

Gabriel Barliga

Recent Posts

PepsiCo România anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr – cu gust de lămâie

PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr - cu gust de…

3 ore ago

Universul Beetlejuice a prins viață cu Fanta The Afterlife Experience, cea mai nouă campanie semnată VML România

Fanta și VML România au redefinit Halloween-ul anul acesta printr-un parteneriat global cu Warner Bros. pentru lansarea filmului Beetlejuice Beetlejuice, o…

4 ore ago

Carnia sărbătorește împlinirea a 30 de ani ai brandului Ana și Cornel cu o campanie semnată FCB Bucharest

O afacere de familie din Mizil a devenit, în cele trei decenii de activitate, unul din cele mai îndrăgite branduri…

5 ore ago

Vinoteca Românească: Cum a salvat o investiție de 500.000 euro unele dintre cele mai vechi vinuri ale României

Vinoteca Românească și-a propus conservarea și popularizarea vinurilor românești, reușind să creeze un adevărat tezaur al vinificației românești. Totul a…

8 ore ago

Kostas Salvaras, noul Area Vice President South-East Europe Cluster al Philip Morris International

De la începutul lunii septembrie, Philip Morris International (PMI) l-a numit pe Kostas Salvaras în funcția de Area Vice President…

8 ore ago

Primul hub de longevitate din România s-a deschis la București, după o investiție de peste un milion de euro

Expand Labs marchează o premieră în România prin deschiderea primului hub dedicat sănătății preventive, longevității și biohacking-ului Noul spațiu oferă…

10 ore ago