Business

Altex introduce asistenți virtuali de HR. Cum vor interacționa angajații cu chatboții Druid

Reading Time: 2 minute

Altex va folosi chatboți pentru procesele de resurse umane, în urma unui parteneriat cu Druid, companie specializată în dezvoltarea de asistenţi virtuali inteligenţi pentru organizaţii de tip Enterprise.

Soluţia adoptată de Altex presupune lansarea a doi asistenţi virtuali (chatboţi), integraţi atât cu sistemul intern de resurse umane, cât şi cu SharePoint şi cu MS Teams. Primul chatbot este destinat simplificării administrării activităţilor interne de resurse umane. Acest chatbot va prelua de la cei peste 4000 de angajaţi cereri de concedii, pontaje, învoiri, concedii pentru evenimente speciale, cereri delegaţii, adeverinţe salariu, şi va răspunde imediat angajaţilor oricăror întrebări legate de procesele interne de resurse umane. Obiectivul chatbotului este să degreveze de activităţi redundante managerii celor peste 100 de magazine din teritoriu, precum şi cei 2 operatori alocaţi adreselor de suport resurse umane pentru oamenii din sediul central.

Al doilea chatbot este destinat recrutării şi integrării noilor angajaţi în companie, fiind integrat cu secţiunea de cariere a website-ului. Astfel, orice deschidere a unei poziţii noi de către un manager este automat asociată cu un anunţ deja deschis în secţiunea de cariere a website-ului, sau se crează automat un anunţ nou. Potenţialii candidaţi vor putea aplica direct prin intermediul chatbotului, selectând anunţul, oraşul pentru care este valabil şi încărcând CV-ul şi datele de contact. Chatbotul înregistrază datele în sistemul intern de resurse umane, încarcă CV-ul în SharePoint şi, datorită integrării cu MS Teams, transmite informaţiile agentului de recrutare din departamentul de resurse umane. Agentul redirecţionează ulterior aplicaţia spre managerul care are poziţia deschisă. Managerul poate descărca CV-ul din SharePoint şi face programarea pentru interviu, pe care aplicantul a primeşte prin e-mail. După interviu, managerul actualizează statusul aplicantului în aprobat/respins. În cazul aplicanţilor admişi, chatbotul solicită copia CI pentru pregătirea integrării în companie. Astfel, chatbotul este proiectat să simplifice semnificativ procesarea şi înregistrarea sutelor de aplicaţii primite de Altex în fiecare lună.

Foto: © Microvone | Dreamstime.com

 

 

Alex Rădescu

Recent Posts

Ce măsuri a luat TikTok pentru a proteja integritatea alegerilor în România

În contextul alegerilor prezidențiale și parlamentare din România, TikTok își reafirmă angajamentul de a proteja integritatea procesului electoral și de…

3 ore ago

PPC Renewables construiește trei noi parcuri eoliene în Grecia, cu o capacitate totală de 100 MW

PPC Renewables începe faza de construcție a trei noi parcuri eoliene în Grecia, cu o capacitate totală de aproximativ 100…

4 ore ago

Xiaomi lansează în România brățările inteligente Xiaomi Smart Band 9 Pro și Xiaomi Smart Band 9 Active

Xiaomi lanseaza în România noile Xiaomi Smart Band 9 Pro și Xiaomi Smart Band 9 Active, dispozitive portabile concepute pentru…

5 ore ago

AROBS Engineering testează AlertBox, care va conecta Starlink și Iridium la sistemele naționale de management al situațiilor de urgență

AROBS Engineering a început faza de testare a dispozitivelor prototip AlertBox, care conectează două rețele globale de sateliți (Starlink și…

6 ore ago

Avon deschide propriul concept store în București

Avon, unul dintre principalii jucători globali din industria frumuseții, își continuă angajamentul de a inova și inaugurează propriul concept store,…

6 ore ago

Fondatorii Revolut anunță pentru 2025 asistent AI, credit ipotecar și rețeaua proprie de ATM-uri

Fondatorii Revolut, Nik Storonsky și Vlad Yatsenko, au făcut cunoscute vineri, pe scena evenimentului The Revolutionaries organizat la Londra, principalele…

6 ore ago