Alpha Bank România anunță începând cu luna iulie relansarea aplicației, a produselor și serviciilor preluate de la Orange Money România sub o nouă identitate digitală: „evrixa!”.
Toate punctele de interacțiune cu clienții – website, aplicație mobilă și comunicare directă – vor reflecta noul brand, furnizând o experiență digitală superioară. „evrixa!” se prezintă ca alternativă 100% digitală în sectorul bancar, oferind servicii simplu de utilizat, securizate și cu o interfață intuitivă. Aceasta integrează platforma fintech, produsele și serviciile Orange Money în ecosistemul Alpha Bank România, accelerând astfel transformarea digitală a băncii.
Clienții vor descoperi noua identitate vizuală „evrixa!” la nivelul aplicației mobile și al produselor oferite, inclusiv al cardurilor de debit și de credit. Funcționalitățile acestor servicii vor rămâne aceleași, iar cardurile fizice emise sub brandul Orange Money vor putea fi utilizate în continuare până la expirarea lor.
„„evrixa!” reflectă angajamentul nostru de a aduce o experiență bancară inovatoare și nativ digitală, adaptată nevoilor actuale ale utilizatorilor. „evrixa!” este o redefinire a interacțiunii noastre cu clienții, furnizând soluții bancare moderne, intuitive și accesibile”
Cristian Daniel Dragoș, Vicepreședinte Executiv Retail Alpha Bank România
Noul brand combină avantajele unei bănci tradiționale cu inovațiile unui fintech, oferind un mix unic de competențe bancare și tehnice pentru a răspunde cerințelor unei piețe din ce în ce mai digitalizate. „evrixa!” promite o experiență 100% digitală, adaptată la nevoile curente ale utilizatorilor, combinând stabilitatea financiară a unei bănci cu agilitatea unui fintech.
Procesul de achiziție, inițiat în 2023, a inclus transferul către Alpha Bank România a majorității activelor Orange Money România: baza de clienți, aplicația mobilă, portofoliul de produse digitale și, nu în ultimul rând, valoroasa echipă care a dezvoltat toate cele menționate anterior.
Astfel, „evrixa!” este echipată cu cele mai bune resurse și competențe ale ambelor lumi: cunoștințele bancare, resursele financiare și reputația Alpha Bank, combinate cu soluțiile digitale avansate și expertiza Orange Money în oferirea celei mai bune experiențe pentru clienți. „evrixa!” se adresează atât generațiilor tinere nativ digitale, cât și persoanelor mature, familiarizate cu tehnologia.
Alpha Bank România este membră a Alpha Bank Group, unul dintre cele mai mari grupuri bancare și financiare din Grecia. Activitățile internaționale ale Grupului se extind pe lângă România, și în Regatul Unit, Luxemburg și Cipru.
Alpha Bank România, cu o prezență națională de 30 de ani pe piața locală, se află printre primele 10 bănci din țară, oferind o gamă largă de servicii și produse moderne atât pentru persoane fizice, cât și pentru IMM-uri și segmentul corporativ.
Cea de-a 14-a ediție de Black Friday la eMAG a depășit toate estimările. Până la ora 19:30, 566.000 de clienți…
Hidroconstrucția, cel mai mare antreprenor român în domeniul construcțiilor hidroenergetice, anunță că se indreaptă pe drumul spre redresare prin definirea…
PayU GPO România, unul din principalii procesatori de plăți online a organizat și anul acesta, de Black Friday, un eveniment…
După primele trei ore de la startul celui mai mare Black Friday de până acum din cei 14 ani de…
De la 1 octombrie 2024, Simona Fîrtat a revenit în România, pentru a prelua funcția de Corporate Affairs and Engagement…
Autovit.ro, cea mai mare platformă auto online din România, transformă Black Friday într-o experiență extinsă de shopping denumită "Black November",…