Companii

Alpha Bank a ales Zilele Biz pentru a lansa noile carduri pentru clienți

Reading Time: 2 minute

Alpha Bank a prezentat în premieră la Zilele Biz, în București, noile carduri ale băncii. Cardul bancar este un touchpoint extrem de important în relația cu consumatorul, în ciuda faptului că majoritatea celor din sală aveți deja cardurile băgate în telefon.

Povestea acestor carduri a fost adusă la Zilele Biz de către Tiberiu Mercurian, Marketing Director la Alpha Bank și Ștefan Vasilachi, creativul din spatele designului noilor carduri.

Restul oamenilor folosesc foarte mult cardul fizic. Iar pentru aceștia, cardul este un touchpoint extrem de important.
În urmă cu ceva timp, împreună cu Viorel Vasile, directorul diviziei carduri din cadrul Alpha Bank, am decis să schimbăm layout-ul acestor carduri. De la această idee am creat o echipă, formată din colegii de la carduri, colegii de la marketing, agenția cu care lucrăm și furnizorul de carduri care este compania Austria Card.

Brieful a fost să avem un design frumos. Am vrut ca acest card să aibă inglobat toată tehnologia de la momentul respectiv. Și am vrut să adresăm o problemă pe care am observat-o și anume să fie un card care să fie prietenos cu o anumită categorie de consumatori, cei mai defavorizați: nevăzătorii.

Am reușit să avem un card sublim. Acest lucru l-au spus consumatorii, pentru că am testat acest card și a fost apreciat de aceștia.

Ștefan Vasilachi, a explicat povestea și motivele care au stat în spatele conceptului noilor carduri ale Alpha Bank, făcând referire la Odiseea lui Ulise, din mitologia greacă.

Lucrurile se schimbă și astăzi vrem să spunem lucruri cât mai scurt, pentru că nu avem timp, dar storytelling-ul rămâne.

Noile carduri Alpha Bank stau sub conceptul ”odiseea modernă”. Aceasta este acea poveste celebră, adusă astăzi.
Eroul principal al acestor carduri suntem noi. Noi suntem cei care explorează lumea, iar cardurile devin mijloacele care ne ajută.

Ulise, în Odiseea sa, avea la îndemână corabia. Astăzi noi avem mijloace moderne în care călătorim, de la bicicletă, trotinetă, mașină. Ulise debarca pe tot felul de tărâmuri necunoscute, astăzi noi ajungem să vedem locuri în vacanțe, facem city break-uri, descoperim mâncăruri, tradiții locale, muzee, obiceiuri. Dacă înainte pentru itinerariu oamenii se ghidau după stele, la fel acum noi ne ghidăm după stele, dar după stelele Michlein.
Ne ghidăm după stele moderne, care înseamnă reviewuri, inimioare, puncte, pentru a alege destinația noastră sau cum va arăta itinerariul nostru.

Acest lucru are loc pentru că noi suntem povești pe două picioare. Așa cum vedem, simțim mai mult, devenim o poveste mai interesantă.

Cristi Dorombach

Recent Posts

TeraPlast a inaugurat fabrica de folii stretch Opal din parcul industrial din Sărățel

Grupul TeraPlast a inaugurat în această săptămână noua fabrică de folii stretch Opal, situată în parcul industrial din Sărățel. Cu…

37 de minute ago

TAROM a vândut vouchere de peste 600.000 euro în campania de Black Friday. Suplimentează oferta

Datorită cererii peste așteptări în cadrul campaniei de Black Friday 2024 pe platforma eMag, TAROM anunță suplimentarea cu 1.500 de…

2 ore ago

Reducerile Xiaomi de Black Friday. Aspirator la 2000 de lei

Xiaomi anunță astăzi promoțiile de Black Friday ce oferă pasionaților de tehnologie oportunitatea de a achiziționa produse remarcabile la prețuri…

2 ore ago

CPE România anunță achiziționarea integrală a acțiunilor de la Custom Group

CPE România, lider global în soluții de tehnologie pentru retail, aviație și logistică, anunță cu mândrie o etapă de transformare…

2 ore ago

Creștere uriașă a comenzilor de Black Friday. Topul produselor în primele 30 de minute

Cea de-a 14-a ediție a celui mai așteptat eveniment de shopping din an, Black Friday, a început la ora 7:15…

3 ore ago

PepsiCo România anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr – cu gust de lămâie

PepsiCo, unul dintre liderii industriei de produse alimentare și băuturi, anunță lansarea Pepsi Twist Zero Zahăr - cu gust de…

16 ore ago