Alo? Deschidere de cont curent 100% online, la Telekom Banking
Reading Time: 2 minuteTelekom Banking, proiectul financiar dezvoltat în cadrul parteneriatului dintre Telekom Romania și Alior Bank, sucursala locală a uneia dintre cele mai mari bănci din Polonia, anunță posibilitatea deschiderii contului bancar printr-un proces 100% online.
Soluția a fost dezvoltată în parteneriat cu Onfido, o companie fintech care oferă tehnologia necesară pentru a confirma identitatea utilizatorilor prin intermediul smartphone-urilor, arată Telekom, într-un comunicat de presă.
Contul poate fi deschis de oriunde și la orice oră. Solicitantul are nevoie doar de un dispozitiv cu conexiune la internet, de cartea de identitate și de un al doilea document de identificare, ca de exemplu, carnetul de conducere, iar verificarea identității sale de către bancă se va face pe baza unui video selfie de câteva secunde pe care trebuie să-l încarce în aplicație.
Astfel, procesul pentru solicitarea deschiderii unui cont bancar și a emiterii unui card de debit poate dura doar câteva minute, parcurgând pașii din acest tutorial video. Cardul de debit este livrat gratuit prin curier la adresa introdusă în aplicație.
„Contextul actual, accelerat de pandemie, determină băncile să își schimbe modul în care operează. Dacă în urmă cu doi-trei ani era esențială eliminarea deplasării clientului la bancă pentru servicii simple, acum este nevoie de mai mult. Clienții cer băncilor o experiență rapidă și fără fricțiuni inutile, similară cu cea oferită de un fintech”, a declarat Ana Cernat, Director General al Alior Bank S.A. Varșovia – Sucursala București.
La lansarea ofertei Telekom Banking pe piața românească, în octombrie 2017, Alior Bank s-a poziționat ca bancă digitală, fiind printre primele bănci care ofereau clienților posibilitatea deschiderii unui cont bancar la distanță prin curier, proces care a fost îmbunătățit ulterior prin identificarea clienților bazată pe transfer bancar, amintesc reprezentanții Telekom Banking, în comunicat.
Noul proces de deschidere a contului este acum simplificat, fiind adaptat tendințelor actuale preferate de generația digitalizată, și oferă o experiență rapidă și sigură, fără alte interacțiuni sau emitere de certificate digitale. Clienții pot solicita deschiderea contului curent pe site-ul www.telekombanking.ro sau prin aplicația de mobil Telekom Banking, pe care o pot descărca gratuit din AppStore sau Google Play.
Clienții care își deschid un cont curent online beneficiază de un pachet complet de produse și servicii bancare care le facilitează efectuarea operațiunilor zilnice: acces la conturi de oriunde s-ar afla pentru a realiza transferuri online în lei și euro gratuite (în spațiul SEE), retrageri de la orice bancomat din lume fără comisioane și deschiderea online de depozite sau conturi de economii cu dobânzi avantajoase, arată reprezentanții Telekom Banking.
Administrarea contului curent este gratuită cu condiția încasării unei sume minime de 650 lei lunar după primele 3 luni de la deschidere. Serviciile de Internet și Mobile Banking sunt, de asemenea, gratuite.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz