Companii Stiri Tech

Allview mizează pe o creștere de 10% în acest an, deși a scăzut cu 5% în primele șase luni

24 aug. 2020 2 min

Allview mizează pe o creștere de 10% în acest an, deși a scăzut cu 5% în primele șase luni

Reading Time: 2 minute

Compania Visual Fan, deținătoarea brandului Allview, a avut anul trecut o cifră de afaceri de 86 milioane lei, în creștere cu 14% față de 2018. Compania brașoveană a raportat un profit net de 1,8 milioane lei, în creștere cu 11% față de 2018.

Consolidarea businessului a fost suținută și de vânzările înregistrate pe piețele externe, în creștere cu 58% față de anul precedent, acestea ajungând la valoarea de 5,3 milioane lei.

 

Rezultatul pozitiv a venit în urma noii strategii de dezvoltare “Smarters”, implementată de companie pe toate categoriile de produse, cu lansarea de noi generații de smartphone-uri, smart TV-uri cu sistem de operare Android TV și Google Assistant integrat, tablete cu diagonale mari (17 inci), dar și notebook-uri ultramobile.

Rezultatele financiare pozitive realizate de Allview în 2019 sunt o reușită și ne confirmă strategia adoptată, cu atât mai mult cu cât creșterea înregistrată s-a plasat peste nivelul estimărilor inițiale. În cei peste 15 ani de activitate, compania a dezvoltat continuu portofoliul de produse, deținând mereu un rol de pionierat la nivel local. Astfel, ne dorim să devenim lideri pe piața de Smart TV-uri cu Android TV și Google Assistant integrat”, a declarat Lucian Peticilă, General Manager Allview.

Previziuni pentru 2020

Pentru acest an, compania previzionează continuarea creșterii, în ciuda efectelor temporare produse de pandemie, care a determinat o scădere a veniturilor cu 5% în prima jumătate din 2020.

Compania estimează totuși că, până la finele anului, va recupera decalajul și va înregistra o creștere cu peste 10% pe divizia IT&C față de rezultatul din 2019.

La nivelul liniilor de produse, vânzările de smartphone-uri s-au menținut la același nivel, în vreme ce categoriile de laptopuri, tablete și smart TV-uri cu Android TV au înregistrat creșteri generalizate.

Noile produse lansate cu funcționalități adptate pentru work from home și învățământul la distanță, extinderea gamei de televizoare Smart cu modelele 4K HDR, precum și lansarea preconizată în această toamnă a televizoarelor Smart Allview QLED creează premisele îndeplinirii targetului de creștere cu minim 10% până la finalul lui 2020.

Pentru a minimiza și mai mult riscurile asociate cu pandemia, compania îşi accelerează efortul de optimizare a lanţului de furnizori, își ajustează constant proporția de produse în funcție de cerințele pieței, își extinde vânzările online și B2B, îmbunătăţindu-şi permanent structura de afaceri.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: