Finanțe Stiri

Allianz-Ţiriac, creștere cu peste 7% a vânzărilor

18 feb. 2019 4 min

Allianz-Ţiriac, creștere cu peste 7% a vânzărilor

Reading Time: 4 minute

asigurari 1Allianz-Ţiriac şi-a majorat vânzările cu peste 7% în 2018, iar profitul operațional a crescut cu 4%, fiind afectat de amenda aplicată de Consiliul Concurenței.

Virgil Şoncutean, directorul general al Allianz-Ţiriac, a arătat, într-o conferință de presă, că subscrierile au crescut cu peste 7% și a crescut și baza de clienți. El a arătat că toate liniile de business au înregistrat creșteri anul trecut, însă profitabilitatea a fost afectată de amenda Consiliului Concurenței.

Anul trecut, Consiliul Concurenței a sancționat nouă companii de asigurare și Uniunea Națională a Societăților de Asigurare și Reasigurare din România (UNSAR) cu amenzi totale în valoare de aproximativ 53 mil. euro, cu acuzația de încălcare a reglementărilor din domeniul concurenței prin coordonarea comportamentelor pe piață în cazul asigurărilor obligatorii de răspundere civilă (RCA).

O nouă asigurare auto

Totodată, Allianz-Ţiriac a anunțat lansarea unei asigurări auto, sub formă de pachete – Confort, Plus, Extra şi Max – ce conţine atât asigurarea auto obligatorie, cât şi acoperiri auto facultative.

Produsul auto de la Allianz-Ţiriac porneşte de la asigurarea obligatorie legală RCA şi continuă cu 4 pachete predefinite, complementare RCA, la care se adaugă progresiv, în funcţie de nevoile clientului, acoperiri asociate riscurilor auto pentru proprietarul vehiculului, şofer şi pasageri,  respectiv „accidente persoane”, „protecţie juridică”, „asistenţă rutieră” şi acoperiri care, în mod uzual, se regăsesc în asigurarea CASCO.  

Produsul de asigurare oferă acoperire atât pe teritoriul României, cât şi în străinătate, în ţările în care este aplicat sistemul Carte Verde.

„Este timpul să facem un pas vizibil către simplificarea produselor noastre pentru a uşura decizia cumpărătorului. Suntem prea complicaţi când vine vorba de produsele de asigurare atât din perspectiva complexităţii produselor, cât şi din perspectiva accesibilităţii condiţiilor contractuale. Ştim deja de la clienţii noştri că timpul este foarte important. Aceştia au nevoie de un mod facil şi rapid prin care să îşi aleagă un produs de asigurare pentru lucrurile care contează, de preferat, de la aceaşi companie care le-a câştigat încrederea”, a spus Virgil Şoncutean.

Noul produs auto şi platforma de ofertare şi emitere sunt construite în aceeaşi direcţie a simplificării, reducând semnificativ timpul printr-o interfaţă unică de vânzare RCA+Casco, oferind transparenţă în ceea ce priveşte preţurile aferente fiecărui pachet şi preţul RCA de sine stătător, reducând eforturile de decizie privind acoperirile necesare şi potrivite.

„Implementarea noului produs de asigurare auto pentru toate segmentele de clienţi şi pentru toate canalele noastre de distribuţie se va face în timp, pe parcursul următoarelor luni. Conform legii, clienţii îşi pot achiziţiona asigurarea auto obligatorie separat de asigurarea facultativă Casco. Clienţii care îşi doresc să achiziţioneze de la Allianz-Ţiriac o asigurare Casco, având poliţa RCA în vigoare, încheiată la Allianz-Ţiriac sau la altă companie, pot alege noul produs auto, pentru  o perioada subanuală rămasă până la expirarea RCA, respectiv până la alinierea celor două asigurări auto. În egală măsură, clienţii cu un RCA deja în vigoare pot opta, în continuare, pentru produsul Casco, disponibil on-line, prin allianzdirect.ro. Am avut în vedere fiecare situaţie în parte şi am implementat soluţii pentru nevoile fiecărui client”, a arătat Aurel Badea, Director Arie tehnică, Allianz-Ţiriac

Virgil Soncutean CEO Allianz Tiriac 2018 e1550502842185
Virgil Şoncutean

Studiile şi analizele locale şi regionale întreprinse de către reprezentanţii Grupului Allianz au evidenţiat faptul că proprietarii de autovehicule optează, în general, pentru anumite tipuri de acoperiri, unificate în 3, maximum 5 pachete prestabilite, astfel încât procesul decizional să fie cât mai simplu. De asemenea, din perspectiva eficienţei, conform aceloraşi studii, clienţii preferă să încheie majoritatea asigurărilor la o singură companie de asigurări care să le ofere toate serviciile conexe de care au nevoie, având un singur punct de contact şi posibilitatea realizării plăţilor la aceeaşi dată, prin aceeaşi modalitate.

În funcție de  pachetul ales disponibil prin noua asigurare auto, clientul va beneficia de acoperiri diverse, de la daune sau vătămări cauzate altor persoane, la protecţie juridică în legătură cu accidentele auto, atât de necesară în România, asistenţă rutieră de bază sau extinsă, protecţie  pentru avarii şi furt. Astfel, indiferent de situaţie, acoperirile incluse în pachete îi oferă clientului sentimentul că deţine un control asupra situaţiei şi are alături un partener de încredere pe care îl poate contacta la orice oră, în situaţii de asistenţă rutieră, spre exemplu, chiar şi pentru întrebări legate de condiţiile de drum pe un anumit traseu, cele mai apropiate benzinării sau unităţi de service autorizate sau companii de închirieri auto din zona de interes. 

Pachetul minim al noii asigurări auto conţine produsul RCA şi clauza opţională Decontare directă.

Pachetul CONFORT  oferă, pe langă RCA, o serie de acoperiri suplimentare de bază precum asistenţă rutieră şi accidente persoane, dar şi protecţie juridică.

Pachetul PLUS oferă acoperire împotriva efectelor externe, precum: fenomene naturale, incendiu, explozie şi daune provocate de animale, plus  acoperirile din pachetul Confort cu varianta extinsă pentru asistenţă rutieră şi accidente persoane.

Pachetul EXTRA  include acoperirile din pachetul Plus şi, suplimentar, acoperiri pentru furt, vandalism, elemente vitrate.

Pachetul MAX  este cel mai cuprinzător şi oferă protecție împotriva daunelor cauzate de clientul însuși și de alte evenimente neprevăzute. Acoperă, pe lângă riscurile din pachetul Extra, şi riscuri produse de coliziune, zgâriere, răsturnare, cădere de corpuri pe vehicul dar şi protecţia preţului de achiziţie pentru vehicule noi.

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: