Alina Ceușan, împreună cu Coca-Cola Zero Zahăr, au lansat brandul Retro Future
Reading Time: 2 minuteCum poți descrie gustul Coca-Cola Zero Zahar fără cuvinte? Printr-un proces colaborativ unic între unul dintre cei mai urmăriți și apreciați bloggeri și fashion icon din România și produsul Coca-Cola Zero Zahăr. O fuziune artistică efervescentă care traduce gustul Coca-Cola Zero Zahăr printr-un amestec de senzații și emoții.
Retro Future, brandul și proiectul de retail semnat de Alina Ceușan împreună cu Coca-Cola Zero Zahăr au imaginat colecția #ZeroWords #AllFeels care surprinde în doze mari și mici un univers de trăiri. La fel ca cele pe care le ai când savurezi o Coca-Cola Zero Zahăr.
Așteaptă-te la #zerowords și #allfeels: aceasta este esența colecției capsulă realizată de Alina Ceușan.
Alb, Rosu, Negru sunt culorile care deconstruiesc identitatea vizuală a produsului Coca-Cola Zero Zahăr și se regăsesc în piesele vestimentare ale colecției. Te vor energiza materialele și tăieturile ultra-fashion concepute pentru a traduce din gustul produsului care le-a inspirat.
Efervescența Coca-Cola Zero Zahăr care nu se poate exprima în cuvinte se reflectă în piese cheie ca rochia Bottled Up, pantalonii Iced Wide Leg din piele, corsetul cu doua fețe “Iced” sau tricoul “Dynamic Feels”.
Nu le vei purta pentru a genera discuții – doar reacții de 😲 și ❤️.
Colecția include un număr de 15 articole de la accesorii, la rochii, pantaloni de piele, cămăși, jachete teddy, tricouri sau corsete dedicate atât publicului feminin cât și masculin. O parte din ele vor fi disponibile pe retrofuturebabe.ro începând cu 21 noiembrie.
#ZeroWords #AllFeels Collection by Retro Future și Coca-Cola ZERO este maniera artistică a Alinei Ceușan de a reda un gust care depășește bariera cuvintelor și intră în zona de exprimare liberă.
Urmăriți Revista Biz și pe Google News. Abonamente Revista Biz