Management Stiri

Aliatul eficientei

30 iul. 2014 2 min

Aliatul eficientei

Reading Time: 2 minute

Adecco lanseaza un nou business unit dedicat cresterii eficientei in zona serviciilor de munca temporara. Astfel, compania transforma tendintele pietei de HR si nevoile clientilor intr-o noua linie de business numita “Field Marketing”. Viziunea Adecco Field Marketing este reprezentata de furnizarea de servicii de calitate exceptionala la nivel local, regional si global utilizand cele mai bune resurse si cele mai eficiente procese, sustinute de cele mai noi tehnologii. Pe scurt, divizia Adecco Field Marketing aduce ca plus valoare in procesul de recrutare, training si supervizare, activitati realizate cu experienta si capacitatile unui recrutor aflat in postura de lider de piata. Prin intermediul noii directii de business, Adecco continua sa creeze si sa dezvolte piata si resurse adaptabile unei economii intr-o continua schimbare. Initiativa Adecco de lansare a acestui serviciu este dezvoltata la nivel regional in tarile de Europa de Est si MENA (Orientul Mijlociu si Africa de Nord) si combina cele mai bune practici si cele mai noi tehnologii in implementarea serviciilor de mercantizare, forta de vanzare, audit si promotii. Aparut ca o extensie naturala a serviciilor de HR in zona de recrutare si administrare personal temporar – utilizand si lucrand cu peste 70% resursa umana, divizia Adecco Field Marketing ofera o serie de avantaje reale si necesare care vor duce in scurt timp la educarea si la cresterea pietei. “Aceste avantaje constau in: puterea financiara – Adecco este o companie de 21 de miliarde de euro, detinand capacitatea si flexibilitatea de a investi alaturi de partenerii de business, excelenta in executie – instrumente folosite de Adecco in partea de livrare a proiectelor sunt direct proportionale cu calitatea si rezultatele livrate per proiect si operarea conform normelor legale in vigoare”, spune Florin Godean, Country Manager la Adecco Romania. Nu in ultimul rand, Adecco a dezvoltat propria si unica platforma la nivel regional: Adecco Intr@de, care permite gestionarea tuturor activitatilor, preceselor de field marketing si furnizarea de informatii relevante, in mod centralizat si in timp real, in conformitate cu indicatorii de performanta setati pe proiect si pe obiectivele clientului. Totodata platforma reprezinta un instrument de eficientizare a costurilor prin prisma faptului ca minimizeaza timpul in procesul de implementare a serviciilor si reduce cheltuielile fixe la proiect. Adecco Intr@de este conceputa la nivel regional, iar implementarea unui proiect se poate vedea in timp real pe nivele de interes geografic sau orice alti indicatori setati pe proiect.

Foto: Dreamstime

Array

Lasă un răspuns

Articole pe aceeași temă: