Stiri

Alexandru Oancea devine Marketing & Market Development Manager la VEKA România

Reading Time: 2 minute

VEKA România, subsidiara locală a Grupului VEKA, lider al pieței globale de profile PVC destinate execuției de tâmplărie termoizolantă, îl numește pe Alexandru Oancea în poziția de Marketing & Market Development Manager.


În funcția nou creată, Alexandru Oancea preia activitatea de vânzări a companiei în zona de sud a României, fiind responsabil de consolidarea actualelor parteneriate VEKA, precum și de identificarea de noi oportunități de creștere. În plus, va continua să gestioneze dezvoltarea și implementarea strategiilor de marketing în vederea consolidării brandului VEKA pe plan local.


Alexandru Oancea face parte din echipa VEKA România din 2007, iar timp de 15 ani a ocupat funcția de Marketing Manager, poziție din care a coordonat execuția planurilor integrate de marketing și comunicare, cu accent pe educarea pieței privind beneficiile oferite de profilele de clasa A. În această perioadă, compania VEKA România a primit numeroase premii și distincții pentru proiectele de marketing, devenind și un lider creativ în domeniu.


„Ultimii 15 ani au demonstrat că Alexandru are viziunea și dinamismul de care avem nevoie. Sunt convins că, din noul său rol, va avea o contribuție valoroasă la întărirea rețelei de parteneri și la amplificarea prezenței VEKA în zona de sud a țării. Investițiile constante în producția de elemente de calitate superioară, inovațiile, dezvoltarea permanentă a rețelei de parteneri și campaniile de educare B2B sau B2C vor continua să fie pilonii strategiei noastre de business”, a declarat Gyula Takács – Director național de vânzări VEKA pentru România și Ungaria.


„Sunt încântat să preiau acest rol care va duce la un nou nivel experiența mea din ultimii 15 ani, într-un context în care sustenabilitatea și eficiența energetică sunt tot mai importante. Principalul meu obiectiv este să extind în continuare ecosistemul de parteneriate, dar și să duc mai departe direcția de comunicare out-of-the-box a brandului VEKA în România”, a spus Alexandru Oancea, Marketing & Market Development Manager, VEKA.


Oferta VEKA în România include sisteme de profile PVC destinate producției de tâmplărie termoizolantă exclusiv clasa A, cu o durată de viață estimată la peste 50 de ani. Acestea asigură izolarea termică eficientă a clădirilor, reducând consumul de resurse pentru încălzirea sau răcirea încăperilor. Toate sistemele de profile PVC sunt prietenoase cu mediul înconjurător, putând fi reciclate de până la 10 ori.

VEKA este lider mondial pe piața sistemelor de profile PVC pentru ferestre și uși, având la nivel global 6.900 de angajați și vânzări de 1,8 miliarde de euro, în 2022. Cu o istorie de peste 50 de ani, grupul VEKA este prezent pe 4 continente, prin 46 de subsidiare – inclusiv 23 unități de producție.


VEKA ROMÂNIA, înființată în anul 2000, este deținută în totalitate de către VEKA AG Germania și are peste 30 de angajați, în prezent având o puternică rețea de parteneriate cu producători de tâmplărie ce acoperă întregul teritoriu național. Sistemele de profile PVC de clasa A, de la VEKA, oferă clienților soluții personalizate din categoria premium, disponibile în peste 60 de nuanțe. Reciclabile în proporție de 100%, aceste sisteme oferă soluția ideală, atât din punct de vedere al izolării termice, al funcționalității, stabilității și ușurinței de întreținere, cât și în ceea ce privește durabilitatea și protecția mediului înconjurător.

Cristi Dorombach

Recent Posts

Join UP!: Românii prind gustul vacanțelor exotice. Peste 30% mai mulți turiști au vizitat Egiptul în această toamnă

În primele două luni de toamnă, numărul turiștilor internaționali care au mers în vacanță în Egipt a crescut cu aproape…

9 ore ago

„Bach chez Cioran, une tragédie angélique”, în premieră în România pe 26 noiembrie

Fundația Culturală Gaudium Animae invită publicul în data de 26 noiembrie, de la ora 19:00, în Aula Bibliotecii Centrale Universitare…

13 ore ago

Provocările finanțării proiectelor culturale din România

Un nou proiect cultural al Asociației Urbandada a completat scena culturală românească în această toamnă - spectacolul „ORFANI”, în regia…

15 ore ago

Ateliere de colaj organizate alături de Haute Culture, în completarea Collage Festival

Revista Haute Culture le dă pasionaților de colaje ocazia de a transforma numerele sale de colecție în noi opere de…

15 ore ago

Ziua Națională a României pe scena La Fenice Stele ale Operei Româneşti la Veneţia

Opera Națională București prezintă joi, 28 noiembrie, ora 19:30, un concert de gală intitulat Ziua Națională a României pe scena…

17 ore ago

Johann Strauss Ensemble în concert la Teatrul Național București: „Viena Magic” – un regal muzical de 20 de ani pe scenele din România

Cu o tradiție de 20 de ani pe scenele din România, concertul „Viena Magic”, cel mai reprezentativ eveniment muzical al…

17 ore ago