VEKA România, subsidiara locală a Grupului VEKA, lider al pieței globale de profile PVC destinate execuției de tâmplărie termoizolantă, îl numește pe Alexandru Oancea în poziția de Marketing & Market Development Manager.
În funcția nou creată, Alexandru Oancea preia activitatea de vânzări a companiei în zona de sud a României, fiind responsabil de consolidarea actualelor parteneriate VEKA, precum și de identificarea de noi oportunități de creștere. În plus, va continua să gestioneze dezvoltarea și implementarea strategiilor de marketing în vederea consolidării brandului VEKA pe plan local.
Alexandru Oancea face parte din echipa VEKA România din 2007, iar timp de 15 ani a ocupat funcția de Marketing Manager, poziție din care a coordonat execuția planurilor integrate de marketing și comunicare, cu accent pe educarea pieței privind beneficiile oferite de profilele de clasa A. În această perioadă, compania VEKA România a primit numeroase premii și distincții pentru proiectele de marketing, devenind și un lider creativ în domeniu.
„Ultimii 15 ani au demonstrat că Alexandru are viziunea și dinamismul de care avem nevoie. Sunt convins că, din noul său rol, va avea o contribuție valoroasă la întărirea rețelei de parteneri și la amplificarea prezenței VEKA în zona de sud a țării. Investițiile constante în producția de elemente de calitate superioară, inovațiile, dezvoltarea permanentă a rețelei de parteneri și campaniile de educare B2B sau B2C vor continua să fie pilonii strategiei noastre de business”, a declarat Gyula Takács – Director național de vânzări VEKA pentru România și Ungaria.
„Sunt încântat să preiau acest rol care va duce la un nou nivel experiența mea din ultimii 15 ani, într-un context în care sustenabilitatea și eficiența energetică sunt tot mai importante. Principalul meu obiectiv este să extind în continuare ecosistemul de parteneriate, dar și să duc mai departe direcția de comunicare out-of-the-box a brandului VEKA în România”, a spus Alexandru Oancea, Marketing & Market Development Manager, VEKA.
Oferta VEKA în România include sisteme de profile PVC destinate producției de tâmplărie termoizolantă exclusiv clasa A, cu o durată de viață estimată la peste 50 de ani. Acestea asigură izolarea termică eficientă a clădirilor, reducând consumul de resurse pentru încălzirea sau răcirea încăperilor. Toate sistemele de profile PVC sunt prietenoase cu mediul înconjurător, putând fi reciclate de până la 10 ori.
VEKA este lider mondial pe piața sistemelor de profile PVC pentru ferestre și uși, având la nivel global 6.900 de angajați și vânzări de 1,8 miliarde de euro, în 2022. Cu o istorie de peste 50 de ani, grupul VEKA este prezent pe 4 continente, prin 46 de subsidiare – inclusiv 23 unități de producție.
VEKA ROMÂNIA, înființată în anul 2000, este deținută în totalitate de către VEKA AG Germania și are peste 30 de angajați, în prezent având o puternică rețea de parteneriate cu producători de tâmplărie ce acoperă întregul teritoriu național. Sistemele de profile PVC de clasa A, de la VEKA, oferă clienților soluții personalizate din categoria premium, disponibile în peste 60 de nuanțe. Reciclabile în proporție de 100%, aceste sisteme oferă soluția ideală, atât din punct de vedere al izolării termice, al funcționalității, stabilității și ușurinței de întreținere, cât și în ceea ce privește durabilitatea și protecția mediului înconjurător.
Au lansat pe piață proiecte inovatoare precum Yarooms, ialoc sau jobful, pentru care au obținut finanțări de peste 4,5 milioane…
În premieră pentru România, Code for Romania inaugurează un spațiu fizic dedicat monitorizării și înțelegerii alegerilor prezidențiale și parlamentare. „Elections…
Lockheed Martin și compania românească Sinteza S.A. au semnat astăzi o scrisoare de intenție pentru licențierea producției de electrolit negativ…
Grupul DIGI a demarat campania „Fiecare copac, o schimbare”, primul proiect de împădurire al companiei, derulat în colaborare cu Asociația…
Jason Silva este speaker, futurist, storyteller și realizator de film, dar cel mai cunoscut este pentru rolul de prezentator al…
Mai mult de un sfert (27,51%) dintre respondenții unui sondaj realizat la solicitarea Ariston România plănuiesc să achiziționeze o pompă…