Vrem să le oferim clienților o bancă pe care o pot folosi oriunde și oricând, a declarat Alexandru Mihalache, Head of Digital Channels al UniCredit Bank, la Ziua de Inovație din cadrul Zilelor Biz.
Digitalizarea și inovarea sunt priorități strategice pentru UniCredit de mai mulți ani, iar contextul pandemiei a accelerat și mai mult această direcție și investițiile în digitalizare.
“Când majoritatea interacțiunilor se întâmplă în online din ce în ce mai mult, cheia unui business de succes în această perioadă este să fii acolo unde clientul are nevoie de tine și să poți să răspunzi rapid oricărei solicitări a clientului. Interacțiunile trebuie să fie simple, să se întâmple ușor și orice are nevoie clientul trebuie să îi fie la îndemână, indiferent de canalul pe care ne contactează”, a explicat Alexandru Mihalache.
“Obiectivul nostru este să fim o bancă digitală de top în România și aceasta este o strategie aliniată cu strategia la nivel de grup și cu abordarea multichannel”, a declarat Alexandru Mihalache, Head of Digital Channels al UniCredit Bank.
Alexandru Mihalache a arătat că UniCredit Bank a fost întotdeauna early adopter în ceea ce privește tehnologia, banca fiind pionier în zona de costumer experience.
“Vrem să le oferim clienților o bancă pe care o pot folosi oriunde și oricând și dezvoltăm produse și servicii în acest context. Ne concentrăm pe produse și pe procese care pun în prim plan experiența clientului, care îi simplifică viața în interacțiunea cu produsele bancare, pentru a avea mai mult timp pentru lucrurile care contează cu adevărat. În plus, această strategie ne ajută și pe noi să avem un business efficient”, a arătat reprezentantul UniCredit.
Deschiderea băncii pentru noile tehnologii se poate vedea și în relația pe care banca o are cu fintech-urile și folosirea chatbot-ilor. Spre exemplu, call-center-ul a beneficiat de ajutor din partea robotului Ioana, un asistent vocal introdus înainte de pandemie, dar care s-a dovedit extrem de util în noul context.
„Ioana este o componentă importantă a strategiei de digitalizare și oferă asitență clienților 24 de ore din 24, șapte zile din șapte. De la lansarea din inauarie, interacționează lunar cu mai mult de 100.000 de clienți. Este principalul membru al echipei din call center, circa 23% din apeluri fiind procesate de Ioana”, a explicat Alexandru Mihalache.
v=f5c01xtQOqwZilele Biz au loc între 9 și 13 noiembrie. Puteți urmări transmisia live pe pagina de Facebook a revistei Biz. Detalii despre eveniment puteți afla aici.
O singură zi înseamnă luni de pregătire pentru mulți dintre selleri din eMAG Marketplace. Pentru Kettler România Wellness Solutions pregătirile…
Leadershipul înseamnă să crezi în oameni, să le permiți să greșească și să învețe ceva din asta. Managerii buni mențin…
Campari lansează "We are Cinema", o campanie care recunoaște poveștile fiecăruia dintre noi ca sursă de inspirație pentru unele dintre…
MINA, Museum of Immersive New Art, unul dintre cele mai inovatoare spații culturale din România, anunță lansarea spectacolului „Revolta poveștilor”,…
„Ora de sănătate” oferă o experiență educațională derulată secvențial, pe parcursul mai multor ore de curs, și urmărește principiul applied…
Piața cripto este în creștere: Bitcoin a atins un nou record, cu altcoins și memecoins în creștere. Victoria lui Trump…