Alexandrion Group, cel mai mare producător de băuturi spirtoase și vinuri din România, anunță lansarea Alexandrion Flavour Collection, o extensie a gamei de brandy Alexandrion.
„Alexandrion Flavour Collection este modul nostru de a răspunde nevoilor consumatorului contemporan, atras de băuturile mai slab alcoolizate, deschis să experimenteze arome și gusturi noi și preocupat de calitate și de consumul responsabil de alcool. Această lansare este și o nouă etapă ȋn evoluția mărcii, care are rolul de a o introduce unor noi categorii de public, prin generarea de noi ocazii de consum.”
Corneliu Vȋlsan, Chief Marketing Officer, Alexandrion Group
Alexandrion Flavour Collection include Alexandrion Coffee și Alexandrion Greek Orange, care au la bază Alexandrion 5*, aromatizate cu cafea si suc de portocale grecești.
Potrivit companiei, Alexandrion Greek Orange și Alexandrion Coffee se află, deopotrivă, ȋn contrast și ȋn armonie, inducând stări de spirit diferite, dar la fel de plăcute. Alexandrion Greek Orange este solar, fresh, vesel, ȋn timp ce Alexandrion Coffee este exotic, energizant, misterios, rafinat. Ambele pot fi savurate simple, ȋn shot-uri reci, ȋn long drinks ușor de preparat acasă, precum și ȋn cocktail-uri complexe, destinate HORECA.
Alexandrion Greek Orange reflectă una dintre tendințele dominante ale pieței globale de băuturi alcoolice aromatizate, ȋn care aromele de fructe, ȋn special cele de citrice, sunt ȋn continuare ȋn topul preferințelor consumatorilor, datorită notelor fresh, plăcute.
Alexandrion Coffee combină aromele mediteraneene familiare aduse de Alexandrion 5* și notele dulci, crocante de ciocolată neagră și vanilie, pe care le emanî cafeaua proaspăt prăjită și măcinată.
Comparativ cu băuturile din colecția clasică Alexandrion, Alexandrion Greek Orange și Alexandrion Coffee au o concentrație alcoolică mai redusă, de 25%, reflectând preferințele actuale pentru băuturi mai slab alcoolizate și orientarea către consumul responsabil. Cele două băuturi sunt disponibile ȋn varianta de 0,7 L.
„Campania de lansare Alexandrion Flavour Collection -«Alege gustul. Portocală sau cafea»- este o campanie plină de culoare, antrenantă, energizantă, care iți face poftă. Prin această campanie aducem ȋmpreună poveștile a două arome ȋntr-un univers ȋmpărțit ȋn două părți egale, aflate ȋn contrast, ȋnsă, punctând și conexiunea dintre acestea.”
Simona Popescu, Marketing Director România, Alexandrion Group
Identitatea vizuală a noii colecții Alexandrion Flavour Collection a fost realizată la Paris de celebrul atelier Appartament 103. Noile produse Alexandrion pot fi achiziționate din marile lanțuri de retail din România, magazinele de proximitate sau pot fi comandate online pe iconicdrinks.shop.
Infosan, singurul spital privat de oftalmopediatrie din România, a înregistrat o cifră de afaceri de aproximativ 5 milioane de euro…
WIT Angels Club își consolidează rolul de pilon în adresarea dezechilibrului de reprezentare a investitoarelor in inovație (gender investment gap)…
Platforma „Romania Unfolds”, un proiect Veolia România, lansează cel de-al patrulea episod al primului mini-serial documentar despre sustenabilitate din România,…
Una dintre problemele cu care mă întâlnesc des pe la clienții mei e că uneori au credințe sau chiar valori…
Direcția Generală Anticorupție (DGA), în parteneriat cu platforma Stop Contrabanda inițiată de BAT România, lansează campania națională de prevenire a…
Pe măsură ce inteligența artificială remodelează peisajul securității cibernetice, organizațiile din întreaga lume se confruntă cu provocări crescânde atunci când…